Şık Şıkıdım - Ashley Madekwe

4:00 PM


İntikam dizisinin orijinali Revenge'de rol alan Ashley Madekwe şu aralar gördüğüm en güzel ve en cesur görünümlerden birine sahip.

Sarının en cart renginden bir Diane von Furstenberg tulumuna da onu siyah vintage Chanel no.5 kemerle kombinlemesine de bayıldım.

Sarının bu tonunu seveceğimi hiç düşünmezdim ama güzel oyuncunun ten rengi ile birleşince muhteşem bir görüntü çıkıyor ortaya. 

Saçını geri plana atarak bütün işi tuluma yaptırmasını ve bir tuluma gidecek en iyi ayakkabı olan Saint Laurent sandaletlerini ayrı bir sevdim.

Sizce de bu beş yıldızlı bir Şık Şıkıdım değil mi?

You Might Also Like

5 comments

  1. gerçekten çok hoş bir tulum!
    sarıyla aram limoni olsa da çok beğendim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sarıyı bu tulumdan sonra sevmeye başlayabilirim sanırım :D

      Delete
  2. Listeme eklendin :)

    Sevgiler

    ReplyDelete
  3. bence de yakıştırmış:) hatta saçı bile süper ben yapsam kelaynak gibi olurum:D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. O saç modeli gerçekten taşıması zor ama Ashley bunu başarıyla taşımış bence de :)

      Delete