2013 (TCA) Gençlerin Seçimi Ödülleri

9:56 PM

Gençlerin Seçimi Ödülleri (TCA) dün akşam sahiplerini buldu. Adaylıkları da ödül alanları da bilmiyorum ama kırmızı halı hakkında söyleyecek bir sürü şey bulabilirim.


Önceliği Ağustos ayının en popüler isimlerinden olan Lily Collins'e vermek istedim.
İçi palmiye desenli, en yeni trend olan önü kısa arkası uzun Houghton & Fausto Puglisi elbisesi içine oldukça güzel göründüğünü itiraf ediyorum.
Ama o saçlar da ne? Burası gençlerin seçimi, büyükannenin seçimi değil ki Lily. 
Çıtı pıtı güzel bir genç bayan olarak o saç ona hiç gitmemiş.
Bir saçı bir de eteğinin arkasının fazla uzun olması dışında bana göre gecenin en iyi görünümlerinden biri oldu, orası da ayrı.


Gecenin bir diğer çok konuşulan ismi ise Lea Michele oldu.
Yakın zamanda kaybettiğimiz Cory adına kabul ettiği ödül ve yaptığı konuşma ile kendi dahil herkesi duygulandırdı.
Sahnede göz kamaştıran Lea pembenin iki farklı tonundan oluşan Oscar de la Renta elbisesi içinde muhteşem görünüyordu. 
Ten rengine çok yakışan pembenin bu tonunu Jimmy Choo ayakkabılarında da kullanınca çok ama çok güzel bir görünüm ortaya çıkmış.


Bu tür etkinliklerin aranan yüzü haline gelen Nina Dobrev de şıklık yarışında önde olan isimlerdendi.
Bol desenli ve karışık renkli J. Mendel tulumu ona çok yakışmış. 
Saç ve makyajı da hem etkinliğe hem de kıyafetine uyumlu.
Ayakkabıları da bir tulum için yapılacak en iyi seçim fakat çantası benden geçer not alamadı.
Üzgünüm Nina.


Her zaman fazla renkli ve fazla mini görmeye alıştığım Selena Gomez 180 derece olmasa da ona yakın bir dönüş yaşamış bana göre.
Gecenin anlam ve önemine yakıştırmasam da Selena'ya yakıştırdım bu Cushnie et Ochs elbiseyi. 
Podyumdaki seksi halini gördükten sonra Selena ile biraz hayal kırıklığına uğradım ama kötü de diyemiyorum.
Özellikle ten rengine ve elbisenin rengine çok çok yakışan o ayakkabıları gördükten sonra.


Evlilik Kerry Washington'ı hiç değiştirmemiş, umarım değiştirmez de. Tatlı ötesi Stella McCartney elbisesi içinde çok güzel görünüyor.

Benim de Naya Rivera gibi vücudum olsa bende tıpkı onun gibi giyinirdim. Bu yüzden ona bu Alice+Olivia üst ve altı fazlasıyla yakıştırdım.

Gecenin sunucusu olarak kırmızı halıda güvenli bir seçim yapan Lucy Hale'e bir sözüm yok. Çünkü bu onun kötünün iyisi hallerinden biri. 

Beni en çok hayal kırıklığına uğratan isim ise Chloe Moretz oldu. Normalde her zaman oldukça şık ve yaşına göre giyinen biri olarak ödül töreninde yaşına da etkinliğe de yakışmayan Christopher Kane elbisesi ile kötü bir seçim yapmış.

İyi ve kötü yanları ile yazın bu sıkıcı boşluğunu dolduran bir ödül töreni olmuş.
Gecenin en iyileri hakkındaki düşüncelerinizi duymak isterim :)

You Might Also Like

3 comments

  1. Anonymous8/13/2013

    Lily gargamele benzemiş :D

    ReplyDelete
  2. Anonymous8/29/2013

    ayy bunlar kim :) siz nerden tanıyorsunuz :)) blogunuzu şimdi okuyorum da kendi yaptığınız kombinler mikemmel fakat bizde o paralar yog ki :)) defne
    defnenin.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Genel olarak ünlülere ve ödül törenlere büyük ilgim var, o nedenle birçoğunu tanıyorum :)
      Kombinler biraz pahalı fakat daha ucuza benzer görünümler elde edebilirsiniz, onlar sadece fikir vermek için orada :)

      Delete