Bir Kemer Üç Farklı Tercih

3:50 PM


Alexander McQueen'in McQ alt markası ile çıkardığı kemer giyinmeyi bilen genç yıldızlar arasında çok rağbet görmüşe benziyor. Ama bir kemer ancak bu kadar farklı kullanılabilirdi. Ki kemerin mükemmel olduğundan bahsetmeye gerek bile duymuyorum.

Kristen Stewart kemeri 'Snow White and the Huntsman' Berlin Tanıtımında 10 Crosby Derek Lam elbisesini tamamlamak için kullanmış. Bence çok akıllıca bir seçim yapmış çünkü bu elbise o kemer olmadan bir hiç. Bu görünümü görünüm yapan kemer olmuş. Ben çok sevdim.

Bir diğer stiline bayıldığım oyuncu ise Chloe Moretz, diğer genç oyuncuların aksine o çoğunlukla yaşına yakışanları giymeyi başarıyor. 'Dark Shadows' Londra Galasında da McQ Alexander McQueen elbisesinin ayrılmaz parçası olarak bu kemeri kullanmayı seçmiş ve sonuç mükemmel olmuş.

Bu üçlü arasından kemeri bana göre en kötü şekilde kullanmış olan isim ise kesinlikle Victoria Justice, MET Galasına hiç uymayan hatta onu gülünç gösteren elbisesi ise McQ Alexander McQueen. Baştan aşağı hiç olmamış bir görüntü bu. Kemer ise bu görüntüdeki tek iyi şey diyebilirim.

Benim için kazanan Kristen Stewart oldu. Peki siz bu üçlüden hangisini seçerdiniz?

You Might Also Like

3 comments

  1. bana sorarsan Kristin ve 2.iyi kullanmış ama 2.nin elbisesini daha çok beğendim sanırım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bende 2.nin elbisesini çok sevdim ama ayakkabılar işi bozmuş bana göre. O nedenle Kristen'ı seçtim :)

      Delete
  2. Anonymous8/20/2013

    Chloe Moretz bence en güzeli .:)

    http://dreamglamour.blogspot.com/

    ReplyDelete