Kapak Kızı: Jennifer Lawrence - Vogue Amerika Eylül Sayısı

10:58 PM

Calvin Klein Fall 2013 elbise

Sonunda Jennifer Lawrence'ın yüzünü Vogue Amerika'da görebilmek büyük bir mutluluk!

İlk gördüğümde kapağı hiç beğenmedim ama çekim o kadar güzel olmuş ki fazla göze batmıyor.
Sonbahar temalı çekimde çekim yeri ve kullanılan kıyafetlerin hepsi büyülü bir konsept oluşturmuş.
Giydiği bütün kıyafetleri sevdim. Hiçbirinin Dior olmamasının da bunda etkisi var tabii.

Bu çekim, bana göre onun gelmiş geçmiş en iyi çekimi.
___________

Finally we can see Jennifer Lawrence’s face at Vogue US cover!! It’s a big bliss to see these days. 
First, I didn’t like the cover that much. But with a second look you can see how beautiful it is. 
Photo shoot is themed for fall -of course! And the shooting area, the clothes and everything is seems magical. I loved every outfit that she wore. Because none of them was Dior.
Jennifer is really come forward with this cover. And this shoot is one of my favorite of hers. Top of that its September Issue of Vogue US.

Ralph Lauren Fall 2013 koleksiyonu 
Louis Vuitton Fall 2013 ceket
Rochas Fall 2013 blazer ve etek
Prada Fall 2013 koleksiyonu
Dolce & Gabbana elbise


You Might Also Like

3 comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Mario Testino farkı. Nihayet Jennifer'ın göğüslerinin gözümüze gözümüze sokulmadığı bir fotoğraf çekimi. Çiçeklerin içinde yer aldığı ve ormanda ağaca tutunduğu resimlere bayıldım!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle katılıyorum, benim de favori fotoğrafım ormandaki ağaçlı olan.
      Seksiliğini geri planda bırakarak doğal ve sevimli hali ön plana çıkmış, daha iyi olmuş.

      Delete