Ne Farklı Olabilirdi? - Lily Collins

7:58 PM


Bir sonraki hafta vizyona girecek filmi "Ölümcül Oyuncaklar Serisi"nin tanıtım turu sona yaklaşırken Lily Collins'i üçüncü kez blogun "Ne Farklı Olabilirdi?" bölümünde ağırlamak istedim.

Jimmy Fallon'a konuk olan genç ve güzel oyuncu kendisini 10 yıl yaşlandıracak bir seçim yapmak istemiş anlaşılan. 

Sarı Versace elbisesi ve Casadei platform topukluları gerçekten kötü bir görünüm sergiliyor.
Elbisenin boyu dizinin çok daha üstünde ve kolları da kısa olsaymış daha da çok sevebilirdim.

Ne kadar hata yapmış olsa da ona bir ikinci şans vermemek olmaz, değil mi?


1. Balmain'den şimdilerin moda olan kısa üstü Carven etek ve Gianvito Rossi ayakkabı ile kombinledim. Makyaj ve takıda fazla abartıya kaçmamak istedim.

2. Bu kombinde Michael Kors'un Resort 2013 koleksiyonundan renklerine bayıldığım elbiseyi Christian Louboutin ayakkabılarla tamamladım. Biraz ışıltı olarak da altın küpe-yüzük ikilisinden yararlandım.

3. Genç ve yaz kelimelerinden yola çıkarak bu bayıldığım Dolce&Gabbana elbiseyi yine bayıldığım Jimmy Choo ayakkabılarla birleştirdim.

Sizce bu görünümlerden hangisi Lily için doğru seçim olurdu?

You Might Also Like

6 comments

  1. İlkiyle ikincisi arasında gidip geliyorum ama ten rengiyle 2. kombin daha hoş gider sanırım :)

    Bu arada kombinlerin üçü de ayrı hoş olmuşlar. :)

    ReplyDelete
  2. Kombinler süper!

    1.si Lily için fazla pastel, malum kendisi fazla ~renkli bir kişilik.
    3. seçim ise bence onun için fazla cool. Hele o ayakkabılar.
    2. kombin tam onluk ama :D

    Süper bir post olmuş Fuldencim ellerine sağlık :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben içlerinden en çok 1.yi sevdim ama haklısın Lily için fazla pastel kaçıyor.
      2 veya 3'ten birini giymesini isterdim.
      Teşekkürler Aydancım :D

      Delete
  3. 3. kombin harika! Bayıldım!!!

    http://little-nerd-of-fashionworld.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ama yukardaki yorumda dendiği gibi bu kıza fazla fashionable sanki :D

      Delete
    2. Bence hiçbir şeyin fazlası zarar olamaz. Hele modada. O yüzden ona fazla fashionable olsa bile yakışırdı :D

      Delete