Ne Farklı Olabilirdi? - Rita Ora

10:30 PM


Rita Ora'nın MTV Müzik Ödülleri'ne giydiği Alexander Vauthier Couture elbisesini sevmek için çok çabaladım.
Ama ne kadar çabalasam da bir türlü sevemedim. Hiç Rita Ora'ya yakışan bir elbise değildi bana göre.
Ödül törenine ise kendisine yakıştığından daha az yakışmıştı.

Her zamanki "Ne Farklı Olabilirdi?" yazılarımdan biraz daha değişikliğe gittim bu sefer ve Rita Ora'ya ne giymesi, neler takması gerektiğini de söyledim. 
Onun stilini ve geceye uyacağını düşünerek hazırladığım kombinleri umarım beğenirsiniz.


1. Alexander Vauthier Bahar Couture koleksiyonundan seçtiğim elbiseyi altın rengi Tom Ford çizmeler ve altın rengi manikürle birleştirdim. Daha da göz alıcı hale gelmesi içinse koyu renk ruj ve oje seçtim.

2. Alexander Vauthier Sonbahar Couture'dan seçtiğim siyah dantelli elbiseyi Versace gladyatör çizmelerle ve gösterişli Bulgari küpelerle tamamladım.

3. Yine Alexander Vauthier Sonbahar Couture koleksiyonundan seçtiğim derin bacak yırtmaçlı elbiseyi boyundaki altın detayından ilham alarak altın detaylı Giuseppe Zanotti ayakkabılarla kombinledim. Bu sefer abartılı takılar kullandım ve Chanel yüzükleri yine Chanel ojelerle birleştirdim.

Hangi kombini daha çok beğendiniz?

You Might Also Like

6 comments

  1. Süper olmuş bu! Bence ilk elbise Rita'ya çok yakışırdı, özellikle de kısa sarı saçları ve koyu teniyle müthiş görünebilirdi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bende içten içe ilk elbiseyi daha çok yakıştırdım :D

      Delete
  2. Kesinlikle ilk elbise olabildiğince dişi ve genç bir görünü yakalamasını sağlayabilirdi. Keza kendisini fazla yaşlıca göstermiş bu kıyafet.
    Sevgiler.

    www.letsmakefashion.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katılıyorum. Birinci görünüm ile daha yaşına uygun bir kıyafet seçimi yaparmış.

      Delete
  3. Kesinlikle ilk, bahar koleksiyonundan olan diyormm!! Bu taşlı/tüylü kıyafetinden çok daha fazla yakışırdı!! Alexandre Vauthier'den ennn kıro parçayı seçmiş..

    http://little-nerd-of-fashionworld.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. En kıro parçayı seçtiği doğru. O koleksiyonu diğerleri kadar sevmesem de bir sürü güzel seçenek vardı bunun dışında.

      Delete