2013 Venedik Film Festivali (1. Gün)

8:33 PM

70. Venedik Film Festivali dün başladı. 7 Eylül'e kadar sürecek festivalin ilk günü birçok ünlüyle dopdolu geçti.


Filmleri "Gravity"i tanıtmak amacıyla orada bulunan Sandra Bullock ve George Clooney tanıtım gününde çok şıklardı.

Basın tanıtımında Alex Perry marka çok renkli sade elbisesiyle bana göre en şık hallerinden birindeydi Sandra Bullock. Kolunda da George Clooney ile güzelliğine güzellik katmaktan çekinmemiş anlaşılan.


Aynı günün akşamında, festivalin açılış filmi olan Gravity için kırmızı halıya çıktıklarında birlikte nefes kesici görünüyorlardı.

Sandra Bullock kırmızı J.Mendel elbisesi içinde normalde olduğundan daha şıktı ve George Clooney ise Giorgio Armani takımı içinde tek kelimeyle muhteşemdi.

Tek şikayetim Sandra Bullock'un elbisesinin önünün çok açık olmasından yana olacak. Her ne kadar ayakkabıları çantasıyla uyumlu da olsa bu şekilde çok göze batıyor bence.


Festival'de gösterilen "Miu Miu Women's Tales" filminde katılımcı çok olsa da sadece iki isimden bahsetmek istiyorum.

Carey Mulligan beyaz yakalı siyah Miu Miu elbisesi içindeki sade şıklığı ve alışılmamış güneş gözlükleri ile kırmızı halıda çok güzel görünüyordu.

Öbür yandan Freida Pinto benim için büyük bir hayal kırıklığı oldu. Her ne kadar kırmızı Miu Miu elbisesiyle ten renginin uyumunu muhteşem bulsam da bana göre hiç olmamış bir görüntü bu.


En son filmi "Tracks" galasında çok şıktı Mia Wasikowska.

Normalde kırmızı halıda kendisini çok fazla şık bulmasam da dün akşam siyah Nina Ricci elbisesinin içinde bana göre çok güzeldi. 

Kırmızı halıda sadelikten yana olan Mia görünümünü kırmızı bir ruj ve toplu bir saç stili ile tamamlamış.

Peki sizin Venedik Film Festivali'nin ilk günündeki şık isminiz hangisi oldu?

You Might Also Like

0 comments