Ne Farklı Olabilirdi? - Lily Collins

1:00 PM


En son filmi Ölümcül Oyuncaklar Serisi: Kemikler Şehri'nin tanıtımı için oradan oraya koşturan Lily Collins'ten Tanıtım Turu Yüzü bölümünde bol bol bahsedeceğim.

Ama ondan önce Londra'da bir stüdyoya giderken ki halinden bahsetmek istiyorum.
Alışılmışın dışında olan siyah Stella McCartney elbisesinin üstünde duruşunu çok sevdim. Ama o Brian Atwood ayakkabılar ile çok yanlış bir seçim yapmış bana göre.

Bende hatasını telafi etmesi için ona birbirinden güzel 3 seçenek sunuyorum.

1. Saint Laurent platform sandalet - £515
2. Kurt Geiger kayışlı sandalet - £140
3. Casadei bilekten bağlamalı ayakkabı - $820

Bana göre 2 numara bu olağan dışı ama şık olan görünümü daha da şık hale getirirmiş.
Siz ne düşünüyorsunuz?

You Might Also Like

1 comments