Ne Farklı Olabilirdi? - Chloe Moretz

6:22 PM


En son filmi Kick-Ass 2'nin tanıtımları için oradan oraya koşturan genç yıldız Jimmy Kimmel şovuna katıldığında kendisine çok yakışan Jonathan Saunders elbisesi içinde çok güzel görünüyordu.
Normalde kırmızı halıdaki görünümleriyle yaşına uygun kıyafetler seçen Chloe bu sefer hatayı ayakkabıda yapmış.

Elbisesine de saçına da bayıldım. Telefon kılıfını ise almak için her şeyi yapmaya hazırım.
Ama o basit ayakkabılar bana göre bütün görünümü öldürmüş.

Buna müsaade edemeyeceğim için yaşına ve kıyafetine uyacak üç seçenek sunuyorum.
1. Barbara Bui  bilekten bağlamalı ayakkabı - $560
2. Rupert Sanderson kuş detaylı sandalet - $315
3. Christian Louboutin burnu açık ayakkabı - €545

Benim tercihim 2. seçenekten yana olurdu. Hem süper tatlı, hem de feci eğlenceli.
Peki ya siz ne düşünüyorsunuz?
_________

Promoting her latest movie Kick-Ass 2 she attends Jimmy Kimmel Live Show.
She wore a black Jonathan Saunder dress with a yellow scalloped panel.
I like her hair and dress. It’s perfect choice for her. But I really don’t like her Jimmy Choo pumps
So I decided gave her a multiple shoe choice for her look.
1. Barbara Bui ankle strap - $560
2. Rupert Sanderson open toe T strap sandals - $315
3. Christian Louboutin peep-toe pumps - €545
I’m going with no.2 to complete her look.

You Might Also Like

1 comments

  1. Anonymous8/20/2013

    bende ikinci seçeneği seçiyorum :)

    http://dreamglamour.blogspot.com/

    ReplyDelete