Tanıtım Turu Yüzü - Jennifer Lawrence

4:53 PM


Elizabeth Banks'ten bahsettikten sonra rol arkadaşı Jennifer Lawrence'tan bahsetmemek olmaz.
Kendi fikrime göre Jennifer'ın tanıtım turu Elizabeth Banks'in aksine güzel olmaktan çok bol Dior'lu oldu diyebilirim.

Christian Dior'un yüzü olması sebebiyle bütün bir tanıtım turu boyunca büyük bir kararlılıkla seçimlerini bu markadan yaptı. Bence büyük bir hata yaptı seçimlerinde. Geçen seneki Açlık Oyunları tanıtım turundaki birbirinden güzel görünümlerinin yanında bu sene çok sönük geçti diyebilirim.

Benim için en iyi görünümünün Madrid galasındaki lacivert elbisesi olmasıyla birlikte ben acilen stilistini değiştirmeli diye düşünüyorum. Siz Jennifer Lawrence'ın tanıtım turu hakkında neler düşünüyorsunuz?

Christian Dior - Ateşi Yakalamak Londra Galası
Christian Dior - Ateşi Yakalamak Madrid Galası
Christian Dior - Ateşi Yakalamak Roma Galası
Christian Dior - Ateşi Yakalamak Paris Galası
Christian Dior - Ateşi Yakalamak Los Angeles Galası


Louis Vuitton - Ateşi Yakalamak Londra Galası sonrası parti
Christian Dior - Ateşi Yakalamak Berlin Galası
Christian Dior - Ateşi Yakalamak New York Galası
Alexander McQueen - Ateşi Yakalamak Madrid basın toplantısı
Proenza Schouler - Ateşi Yakalamak Roma basın toplantısı

You Might Also Like

0 comments