2014 SAG Ödülleri

1:53 AM

Ödül sezonu boyunca ödül törenleri arasında en sevdiğimden biri de SAG Ödülleri.
Kazananlar az çok birbirine benzese de ünlüler kırmızı halıda daha cesur ve şık seçimler yapıyor.


Çoğu ödül töreninde olduğu gibi SAG'de de kırmızı halının en iyi ismi Lupita Nyong'o oldu benim için. Ten rengiyle muhteşem bir uyum oluşturan çiçek detaylı Gucci elbisesine tek kelimeyle bayıldım.
Makyajı ve saçı da her zamanki gibi mükemmel. Lupita'nın bu seneki ödül sezonunun en büyük kazananı olduğunu düşünüyorum. 


Amy Adams bu ödül sezonunda cildine muhteşem giden canlı renklerle bizi büyülemeye devam ediyor. Altın Küre'deki kırmızı Valentino elbisesinden sonra bu muhteşem mavi Antonio Berardi elbisesi de harika duruyor üzerinde. Elbisenin ilginç üst detayı ve toplu saçlarıyla tüm görünümü çok güzel.


Cate Blanchett özel dikim pembe Givenchy elbisesi, pembe tonlarındaki hafif makyajı ve güzel saç modeliyle gecenin en iyi giyinenlerinden biriydi. Bu kadının giydiği elbiseleri ayrı bir seviyeye çıkartmasına bayılıyorum.

Yine bir Dior elbise giyerek kendi halinden son derece memnun olduğunu kanıtlayan Jennifer Lawrence bu sefer o kadar da kötü görünmüyor. Hatta işi güzel göründüğünü söylemeye kadar götürebilirim. Sanırım bu son zamanlarda giydiği ve benim sevdiğim ender Dior elbiselerden biri.


Geçen seneki Oscar ödül töreninden bu yana, Jennifer Garner en iyi görünümünü SAG kırmızı halısında gösteriyor. Sade Max Mara elbisesinin zarafetine hayran kaldım.

Altın Küre'den sonra kendini toparlamayı başaran Emilia Clarke ise Calvin Klein elbisesi içinde tek kelimeyle muhteşem. Bu görünümünün üstüne Altın Küre'deki halini unuttum diyebilirim.


Ve hayatta her şeyde olduğu gibi iyinin yanında kötüye de yer vermeli.
Kerry Washington'ın hormonları kafasına vurmuş olmalı. Çünkü hamile haliyle bu özel dikim Prada kıyafetinin içine giymeyi bile düşünmezdi. Hormonlar insana neler yaptırıyor.

Sandra Bullock'un Lanvin elbisesi aslında çok hoş ama nedense bu görünümüyle alakalı sevmediğim şeyler var. Belki elbiseyi başka birinde görseydim çok daha beğenebilirdim.

Sizin için 2014 SAG Ödülleri kırmızı halısı başarılı mıydı?

You Might Also Like

0 comments