Moschino Pre-Fall 2014

2:07 AM


Daha önce Burberry ve Chanel'in Pre-Fall 2014 koleksiyonlarından bahsetmiştim. Kalan koleksiyonlardan bahsetmek için beni gerçekten etkileyecek bir şey çıkana kadar bekliyordum.
Neyse ki Moschino için tasarlayan Jeremy Scott beni çok fazla bekletmedi. 

İşte ben yaratıcılığın böylesini seviyorum. Hem ilgi çekecek hem adından söz ettirecek hem de büyüleyecek. Ve Jeremy Scott tüm bunları tek bir koleksiyonda toplamayı başarmış.

Koleksiyonun dikkat çekici öğesi ise kesinlikle ceket şekilli çantalar oldu. Her kadının fantezisi haline gelen çantalar kesinlikle bir ya da iki moda haftasında boy göstermeli. 

Koleksiyonun geri kalanın mükemmel ötesi ve fazlasıyla Moschino olduğunu ise söylemeye bile gerek yok. İlk kim bu koleksiyondan hangi parçayı nasıl giyecek merakla bekliyorum.


You Might Also Like

0 comments