Paris Couture Haftası: 3. Gün

11:19 PM


Valentino Spring 2014 Couture

Her sezon farklı bir şeyle karşımıza çıkan Maria Grazia Chiuri ve Pierpaolo Piccioli ikilisi bu koleksiyonda da bizleri hayal kırıklığına uğratmadı. Doğanın vahşiliğinden ilham alan couture koleksyionları için söyleyebileceğim tek kelime var. O da muhteşem olduğu. Hollywood'un stil sahibi isimlerinin üzerinde görmek için sabırsızlanıyorum. 


Jean Paul Gaultier Spring 2014 Couture

Couture'u kelimesi kelimesine uygulayan nadir isimlerden yaratıcılığın sınırlarını zorlayan Jean Paul Gaultier içinde çok beğendiğim birkaç parçanın olduğu fazlasıyla değişik bir koleksiyon sunmuş. En sevdiğim parça ise Dita von Teese'nin finali yapması oldu.


Elie Saab Spring 2014 Couture

Elie Saab denildiğinde bütün akan sular durur bende. Benim için o Couture'un efendisi, kırmızı halının biricik prensi. Onun o muhteşem işçiliği beni her zaman büyüleyip nefesimin kesilmesine kolaylıkla neden oluyor. Birbirinden güzel parçaların olduğu bu kusursuz koleksiyon gerçekten bambaşka bir şey. Ve bu koleksiyondan sonra Hollywood bayanlarının kötü giyinmek gibi bir imkanı kaldığını sanmıyorum. Kesinlikle bu nefes kesici parçalardan birini ya da birkaçını Oscar'da görmeyi bekliyorum.

You Might Also Like

0 comments