Kapak Kızı: Gwyneth Paltrow - Harper's Bazaar US

7:17 AM


Bir Gwyneth iki kapak.

Gwyneth Paltrow yakında vizyonlara girecek Iron Man 3 (Demir Adam 3) tanıtım turlarına aralıksız devam ederken dolu programının içine bir fotoğraf çekimini kolaylıkla sığdırmış anlaşılan. Güzel oyuncu gelecek olan projesinin yanı sıra yeni çıkan kitabını da tanıtmak için büyük bir fırsat olmuş bu çekim.

Harper's Bazaar Amerika'nın Mayıs sayısı için yaptığı kısa çekim ve röportaj kısa zamanda raflardaki yerini alacak. Fakat ben ondan önce tazeleyici ve muhteşem bulduğum bu çekimi ve röportajdan küçük bir kısmı sizlerle paylaşmak istedim.

Beyaz mayo - Lanvin      |     Beyaz üst ve yüksek bel pantolon - Balenciaga
Yaşlanmak hakkında: "Muhtemelen her şeyi denedim.. Bıçak altına yatmaktan büyük ihtimalle korkarım, ama bilirsiniz, bunu bir de 50 yaşına geldiğimde sorun. Her şeyi denerim. Botox dışında her şeyi denerim, çünkü deli gibi görünüyorum onu yaptırınca."

"Bana birçok şey diyebilirsiniz ama ilgisiz bunlardan biri değil." diyen güzel oyuncu dergiye hayatını, 40 yaşında olmanın nasıl olduğunu ve olmazsa olmazlarını anlatıyor.
Daniel Jackson tarafından gerçekleştirilen çekimin moda editörü ise Julia von Boehm.

Dergi 23 Nisan'da Amerika'da satışa çıkacak.

You Might Also Like

1 comments

  1. Anonymous4/26/2013

    Gwyneth Paltrow yaşını göstermeyen ünlülerden o yüzden yaşlanmayı bu kadar takmaması lazım.

    Mesela dergi çekiminde giydiği Balenciaga kıyafeti yanlış hatırlamıyorsam Kristen Stewart'da giymişti ama Gwyneth Paltrow'da durduğu gibi durmamıştı üzerinde. Yani tamam onada yakışmıştı ama pantolonda potluk vardı. Tabii üst kısmıda dolduramamıştı ve bel kısmında da boldu. O kısımlar ayarlansa belki daha güzel dururdu üzerinde ama Gwyneth Paltrow'un sadeliğinde olduğu kada parlamıyordu.

    Yani bu yüzden yaş meselesini takmasın.

    ReplyDelete