2013 Nickelodeon Ödülleri

9:39 PM

Oscar ile Cannes arası hiçbir ödül töreninin olmadığı ve kırmızı halının en solgun olduğu dönemlerden birindeyken (her ne kadar ergen Hollywood yıldızlarıyla dolu olsa da) bu seneki Nickelodeon Çocukların Seçimi Ödülleri can simidi gibi geldi bana.

Katılan insanların %85'ini tanımasam da tanıdığım ünlüler o kadar iyi iş çıkarmış ki bahsetmemek ayıp olurdu.


Gecenin en ama en çok beğendiğim ismi ile başlıyorum. Kırmızı halıdaki tercihleri fazlasıyla inişli çıkışlı olsa da beni her zaman şaşırtacağına güvendiğim tek isim Kristen Stewart'tır. Diğer Hollywood ünlülerinin aksine onun ne yapacağını veya giyeceğini asla önceden tahmin edemezsiniz. Tıpkı Nickelodeon ödüllerinde de olduğu gibi.

Süt beyazı teni ile muhteşem bir zıtlık oluşturan üst ve şort takımı kırmızı halıda yeni yeni fakat çok sık duymaya başladığımız Osman imzası taşıyor. Fazlasıyla şık, fazlasıyla rahat ve kesinlikle Kristen diyor bu görüntü. Klasikleri olan siyah Christian Louboutin'lardan vaz geçmeyerek basit bir dokunuşla tüm görünümünü tamamlıyor.

Görünümü ne kadar sade ve basit olsa da asıl ilgiyi saçları topluyor bence. Nasıl yapıyor bilmiyorum ama Kristen değişik saç modellerini ve ağır, koyu makyajları muhteşem taşımayı çok iyi başarıyor. Bu sefer de öncekilerden farklı olmamış.


Bir diğer beğendiğim isim ise kesinlikle Katy Perry oldu. Grammy ödüllerindeki göğüs dekoltesinden sonra bu görünüm pekiyilik bir görünüm olmuş bence.

İki parçalı kıyafeti Herve Leger imzası taşıyor. Katy de Kristen gibi kıyafetini klasik siyah Louboutin'larla tamamlamayı tercih etmiş. Genel görünüş açısından mükemmel bir iş çıkardıkları için ne kadar güvenli bir tercih olarak düşünsem de şikayet etmiyorum. Yani, bundan daha kötüsü de olabilirdi değil mi?

Siyah saçı ve neredeyse yok makyajı ile Katy Perry gecenin en iyi isimlerinden biriydi benim için.


İş kırmızı halıya gelince Kiernan Shipka en sevdiğim çocuk yıldızdır. Kesinlikle muhteşem bir zevki var ve hep yaşına uygun olanı seçmeyi başarıyor.

Rag&Bone elbisesini bilekten botlarla tamamlayarak tam da etkinliğe göre giyinmiş aslında. Makyaj yok makyajı ve sade bir şekilde arkadan tutturulmuş saçlarıyla tamamen tapılası bir görünüm içinde.

Ona bakınca büyüdüğünde kırmızı halıyı yerinden oynatacak bir isim olacağını tahmin etmek zor değil.


Jessica Alba'nın kendisini de kırmızı halıdaki seçimlerini de her zaman beğenmişimdir. Çok az hata yapan o nadir ünlülerden biridir benim için. Ve genellikle stili hanım hanımcık olmaktan hiç şaşmaz. Burada da gördüğümüz gibi.

Göz alıcı desenli Mary Katrantzou elbisesini ona çok yakıştırdım. Vücuduna ve ten rengine muhteşem bir şekilde yakışmış ve el çantasını da ayrı bir sevdim ama bakışlarımı aşağı indirdiğimde karşılaştığım görüntü pek hoşuma gitmedi. Her şey iyi güzel ama ben fiyonklu Louboutin'ları bu elbiseye hiç yakıştırmadım. Elbisesinin bütün havasını bozan bir ayakkabı tercihi olmuş. Ama biraz düşününce bu elbisenin altına başka hangi ayakkabı giderdi ki?


Fergie geceye muhteşem bir bol desenli Mary Katrantzou elbiseyle katılmayı tercih etmiş. Çok da akıllıca bir seçim olmuş çünkü elbisenin deseni kendini belli eden göbeğini kamufle etmiş.
Elbisesine çok yakıştırdığım sarı ayakkabıları ve ayakkabıları kadar beğenmesem de görmezden gelebileceğim taşlı pembe el çantasıyla kombinlediği bu görünümü son zamanlarındaki en iyi hali bence.


Belki de kırmızı halıda Kiernan Shipka'ya rakip olabilecek tek isim var. O da Açlık Oyunlarının şirin yıldızı Amandla Stenberg. Genç oyuncu kırmızı halının en yeni yüzlerinden fakat bir profesyonelin stil anlayışına sahip olduğuna şüphe yok.
Tenine çok yakıştırdığım Opening Ceremony elbisesini önü açık siyah Louboutin'larla kombin yaparak fazlasıyla sade ama muhteşem bir görünüm içinde olmayı başarmış.

Miranda Cosgrove yazı müjdeleyen Stella McCartney elbisesinin içinde çok güzel görünüyor. Tüm görünüm ve ayakkabı-çanta kombini çok hoşuma gitti. Fazla söze gerek yok.

Bu etkinlikte Selena Gomez beni biraz hayal kırıklığına uğrattı doğrusu. Ondan daha fazla çaba beklerdim ama yine de hoş. Oscar de la Renta bluz ve şortunu Gucci ayakkabılarla tamamlamış. Sade ama başarılı.

Ve gelelim Lucy Hale'e.. Normalde kırmızı halıdaki seçimlerini sevmem ama bu sefer çok hoşuma gitti. Belki de beyazı tenine çok yakıştırdığımdandır bilmiyorum ama kesinlikle onun en iyi görünümlerinden biri oldu bu. Christian Dior elbisesi içinde oldukça tazeleyici görünüyor.

You Might Also Like

2 comments

  1. Tüm yazıyı okurken aklımda Kristen'ın takımı ve Louboutin'leri dolaşıyordu. Bence en iyi tercihi o yapmış; kıyafeti karakterini yansıtıyor.

    ReplyDelete