Coachella Müzik Festivali 2013

12:51 AM


Coachella'nın Kraliçesi - Solange Knowles
Her zaman ne giyeceğini, kendisine ne yakıştığını bilen, her koşulda cesur olmaktan çekinmeyen bir isim varsa o hiç şüphesiz Solange'dir.
Her etkinlikte olduğu gibi Coachella'da da tam ortama göre giyinmeyi biliyor.
Muhteşem ten rengine en çok yakışan cesur renklerle kıyafetlere renk katıyor.


En İyi Model - Alessandra Ambrosio
Coachella'nın ruhunu yakalayan en iyi model kesinlikle Alessandra'dır.
O biraz hippi biraz çılgın ama yine de şık ve sportif duruşu başarıyla yakalamış bana göre.


En havalı çiftler
Kristen Stewart - Robert Pattinson
Diane Kruger - Joshua Jackson
Uzun zamandır en favori çiftim olan Kristen ve Robert diğer ünlülerin aksine orada müziğin keyfini çıkarmak için bulunsa da birlikte muhteşem görünüyorlar. İkisi de her zamanki kıyafetlerinin içinde, boy göstermek için değil keyifli zaman geçirmek için oradalar. Bu da onları festivalin en havalı çifti yapmaya yeter de artar bile.

Diane ile Joshua çiftine bayılmamak mümkün değil. Diane Kruger kırmızı halının idolü olsa da günlük hayatta kendine göre bir tarzı olan bir isim. Nisan ayının o sıcağında çizme giyse de o Diane Kruger. Ve ben onu seviyorum. Joshua ise her daim şıklığı ile Diane'in yanında yer almaya hazır.


Geçelim diğer festival katılımcılarına.
Katy Perry'e böyle etkinliklerde bayılmamak imkansız. İki parçadan oluşan Dolce&Gabbana kıyafetinin içinde hem çok şık hem de tam festival havasında duruyor.
Alexa Chung ise bana göre her zamanki sokak stilini Coachella Festivali'ne taşımış gibi görünüyor.
"Carrie Diaries" dizisinin yıldızı Anna Sophia Robb inanılmaz derecede tatlı.
Julianne Hough kırmızı halıda severek takip ettiğim bir isim olma yolunda emin adımlarla ilerliyor. Ve doğrusunu söylemek gerekirse burada en az kırmızı halıdaki hali kadar şık görünüyor.
Rita Ora bana göre bu tür etkinlikler için en iyi isim. Kendine tarz stili  böyle olaylarda iyice ortaya çıkıyor.

You Might Also Like

0 comments