Glaad Medya Ödülleri

11:21 PM


Gecenin bana göre açık ara farkla en şık ismi Charlize Theron'du. 
Jason Wu siyah tulumu ve altın aksesuarları ile hem rahat hem de son derece şık bir görünüm sundu.

Kısa saçları ve pembe renginin göz aldığı sade makyajı ile şüphesiz gecenin en iyi ismi o oldu.


Glee'nin güzel yıldızı Naya Rivera muhteşem kırmızı halı görünümlerine bir yenisini daha ekledi.

Geceye toz pembesi, vücudunun muhteşem hatlarını ve ten rengini ortaya çıkaran bir Zac Posen elbiseyle katıldı. 
Elbisesinin üstünde duruşundan sonra en çok onu tamamladığı aksesuarlarını sevdim.


Kırmızı halıda en az ablası kadar (belki ara sıra ondan da fazla) şık olmayı başarıyor Elle Fanning.

Ten rengi Lanvin elbisesi hem yaşına hem de etkinliğe fazlasıyla uygun. Siyah kurdele ise hiç göze batmıyor, aksine elbiseyle bir bütün olmuş. Saçını sade bırakıp gençliğine gençlik katacak bir detay olarak taç takmasına ise bayıldım.


Bu seneki ödül sezonunda çoğu tercihini onaylamasam da ödül gecesinde bana göre oldukça şıktı Jennifer Lawrence.

Her zaman kurtarıcı olarak gözüken siyah elbiseye değişik bir açıdan yaklaşarak kullanması hoşuma gitti. David Koma elbisesi ve kısa kesilmiş saçları ile çok güzel görünüyordu bana göre.


Ve gelelim benim için gecenin en kötü giyimli ismine.
Normal şartlarda Kirsten Dunst'ın stilini severim. Ama o kendi stiline sağdık kalmayınca elimden ne gelir?
Siyah dantelli Emilio Pucci elbisesini bu yüzden hiç sevmedim çünkü bu elbise hiç ona göre değil. Ayakkabıları ve saç bandı ise görünümünü daha da kötü hale getirmiş.

You Might Also Like

0 comments