İnsanların Seçimi Ödülleri (PCA) 2014

9:07 PM

Ödül sezonunun ilk ayağı dün akşam İnsanların Seçimi Ödülleri ile başladı.
Kırmızı halı geçen seneye göre oldukça kötüydü bence. 
Umarım bu şekilde devam etmez, yoksa bizi çok kötü bir sezon bekliyor demektir.


Gecenin bana göre en iyi ismi kuşkusuz Naya Rivera oldu. Yeni saç rengi ve üç renkli Michael Kors elbsesiyle kesinlikle kusursuz bir görünüm içindeydi. 
Elbisesini, ten rengi sandaletleri ile tamamlaması artı bir puan kazandırdı kendisine. 
Siz Naya'nın bu yeni görünümünü nasıl yorumluyorsunuz?


Ondan sonraki kırmızı halının güzel görünümlerine geçelim.
Gravity filmiyle ödül sezonuna adını altın harflerle yazdıran Sandra Bullock Ocak ayına baharı taşımış. Peter Pilotto elbisesini çok sevdim ama Kurt Geiger ayakkabılarının doğru seçim olduğunu düşünmüyorum. Beyaz topuklular bu görünümü çok daha güzelleştirirmiş bana göre.

Anna Faris'in hayranı olduğumu söyleyemem ama dün geceki görünümüne tek kelimeyle bayıldım. Naeem Khan üst ve altı kendisine çok yakışmış. Saçını ve makyajı sade tutması ise ayrı güzel.


Jessica Alba ise her zamanki stilindeydi bana göre. Arkaya atılmış saçları, beyaz ayakkabılarının tamamladığı Jason Wu elbisesinini etek boyunu biraz daha uzun ya da kısa tutsa daha farklı ve güzel bir görünüm elde edebilirmiş tabii.

Çok fazla ödül törenine katılmayan Britney Spears ise çok güzeldi bana göre. Mikael D elbisesini kendisine çok yakıştırdım. Saçı, makyajı ve ayakkabıları bu güzel görünümünü tamamlayıcı öğeler olmuş.


En kötüleri her zamanki gibi en sona sakladım.
Heidi Klum ne sunucuydu ne de ödül aldı. Ama sanki gece onun gecesiymiş gibi giyinmekten de çekinmedi. Abartılı dekoltesi ile adeta hediye paketini andırdığı elbisesi Armani, elbisesiyle süper uyum içinde olan ayakkabıları ise Christian Louboutin.

Malin Akerman gecenin açık ara en ama en kötü ismi seçildi benim tarafımdan. Cushnie et Ochs elbisesi kesinlikle kendisi için feci bir seçim olmuş. Dekoltesi çok ama çok kötü. Üzgünüm ama bu görünümle alakalı iyi bir şey bulamıyorum.

PCA kırmızı halısı benim için böyleydi. Peki sizin için?

You Might Also Like

0 comments