2014 Altın Küre Ödülleri (Part 1)

9:43 PM

71. Altın Küre Ödülleri dün akşam güzel bir törenle sahiplerini buldu. Oscar'dan çok daha adil ve güzel olduğunu düşündüğüm ödül töreninin kırmızı halısı da oldukça güzeldi.


Gecenin parlayan iki ismi varsa bunlar kesinlikle sunucular Tina Fey ve Amy Phoeher'dı. Açılış konuşması boyunca yapılan zeki ve son derece komik esprileri herkesi kırdı geçirdi. Ama benim için en çok giydikleri birbirinden güzel kıyafetlerdi önemli olan. İkisi de kırmızı halıda da tören boyunca da çok şık görünümler içindelerdi.


Ve gelelim gecenin en iyi kırmızı halı görünümüne. Lupita Nyong'o bütün bir ödül sezonu boyunca bir an bile kötü gözükmedi. Her zaman en beklenilmeyeni sundu bizlere. 2013'ün öne çıkan ismi olarak onu seçmemin bir nedeni olduğunu biliyordum ve beni hiç hayal kırıklığına uğratmadı. Kırmızı halıya Ralph Lauren'ın kendinden pelerinli kırmızı elbisesiyle çıktığında bütün yüzleri kendine çevirmeyi başardı. Makyajı, saçı ve aksesuarları ile görünümnü mükemmel şekilde tamamlamış.


Cate Blacnhett benim için kırmızı halının bir diğer en iyisiydi. Blue Jasmine filmindeki ağızları açık bırakan performansıyla hak ederek kazandığı en iyi kadın oyuncu ödülüyle geceye adını altın harflerle yazdırdı. Kazanacağı o kadar belliydi ki bu muhteşem Armani Prive couture elbiseyi giyerek çok akıllıca davranmış. Porselen gibi tenini sergilerken, kusursuz saç ve makyajıyla mükemmel görünüyordu.


Gecenin bir diğer kazananı ve kesinlikle kırmızı halının en güzel görünümlerinden birine sahip olan ismi Amy Adams'tı. Aynı anda hem gösterişli hem de sade olan Valentino couture elbisesiyle ışık saçıyordu. Ustaca verdiği göğüs dekoltesi ve toplu saçları görünümünü tamamlıyordu.


Kırmızı halının tartışmasız en çok konuşulan isimlerinden biri de Emma Watson oldu. Kırmızı halıya Dior elbisesi içinde kıyafetiyle takım olan pantolonu giymesi büyük tartışmalara neden olsa da ben çok sevdim. Bir başkası giyse belki bu kadar sevmezdim ama ona ve cesaretine yakışan bir seçim olmuş. Asiliği Dior küpesinin sadece birini takmasından belli.


Kırmızı halının ve gecenin bir diğer tartışmalı ismi ise Jennifer Lawrence'tı. Her zamanki gibi bizim bıktığımız ama onun inatla (ve muhtemel bir sözleşme gereği) giydiği Dior elbiselerine bir yenisini eklemiş. Dior sonbahar couture koleksiyonuna ait olan elbisesi olsa olsa eh iştelik olabilirdi benim için.

Part 2 ile devam edeceğim..

You Might Also Like

0 comments