Gelin Pembe Giydi

10:01 PM


Bir kadının en özel günü için pembe çok rağbet gören bir renk olmasa da birkaç güzel Hollywood kadını geleneksel anlayışa bir farklılık getirmede çok usta görünüyorlar. Klasik beyaz gelinlik anlayışını bir yana bırakan bu hanımlar birbirinden ilginç seçimleriyle bana bu yazıyı yazmada ilham verdiler.

Jessica Biel kendisi için özel olarak hazırlanmış Giambattista Valli gelinliğin içinde tek kelimeyle ışık saçıyor. Reese Witherspoon ise soluk pembe Monique Lhuillier gelinliği içinde muhteşem. Fakat benim favorim hiç şüphesiz ki Valentino'nun kendisi tarafından özel olarak tasarlanmış Anne Hathaway'in sanat eseri gelinliği oldu. Akımın başı olan Gwen Stefani ise 2002 yılında evet dediğinde üzerinde pembeye boyanmış kusursuz bir Dior vardı. Bu sene yeni yıla evlenerek giren Kaley Cuoco'nun özel dikim askısız kabarık Vera Wang gelinliği benim için çok pembe olsa da tatlı duruyor.

Ben de pembeyi kendi özel günlerine katmak isteyen hanımlar için kendimce bir iki fikir sunmak istedim. Oscar de la RentaValentinoElie Saab ve Christian Dior gibi markaların en son koleksiyonlarından pembe dokunuşuna sahip birkaç parçayı sizlerle paylaşıyorum.

You Might Also Like

0 comments