Tiffany&Co. Blue Book Ball 2013

12:41 AM


Bana göre gecenin en ama en şık ismi hiç kuşkusuz Kate Hudson oldu.
Mavinin en güzel tonundan Reem Acra elbisesi ile mükemmel görünüyordu.
Sade makyajı, bir omzundan sarkıttığı o güzelim saçları ve Tiffany mücevherleri ile kusursuzdu.
Sanırım bu Kate Hudson'ın son zamanlardaki en iyi görünümlerinden biri oldu.


Kate Hudson'dan sonra ikincilik koltuğuna oturan isim ise Carey Mulligan oldu.
Son filmi The Great Gatsby ile Tiffany mücevherlerine alışık olan güzel oyuncu geceye diğer hanımlardan farklı olarak Victoria Beckham smokin ile katıldı. 
Tek kelime ile muhteşem olan bu görüntü için söyleyecek başka bir sözüm yok.


Jessica Biel ise gecenin en şık üçüncü ismi oldu benim için.
Muhteşem bir Elie Saab elbisesi giyip de şık olmamak olmaz. 
Elbisenin renginin tonu ile saç ve ten rengi müthiş bir uyum içinde. 
Tiffany saç tokası ile saçını bir yana atmasına ve sade makyajına ayrı bayıldım.


Mansiyon ödülü ise farklı bir şeyler denediği için Michelle Williams'a gidiyor.
Lacivert Katie Emilio elbisesinin garip şekli onu ilk görüşte sevmemi sağladı.
Böyle sıradan olmayan görünümleri güzel oyuncuya çok yakıştırıyorum ben, keşke hep bu tarza sadık kalsa.


Geceye son zamanlarda oldukça sık giydiği Vintage elbiselerden biriyle katılmayı seçen Sarah Jessica Parker da bana göre şık isimler arasındaydı. 

Hem iddialı hem de iddiasız olan görünümü oldukça hoşuma gitti. Tiffany takıları ise ayrı bir güzel.


Ve sıra bana göre gecenin en rüküş ismine geldi.
Gwyneth Paltrow şu sıralar kırmızı halıda büyük hayal kırıklıkları yaşatıyor benim için.
Geceye giydiği mavi Ralph Lauren da bunlardan biri.
Vücudunun güzel hatlarını öldüren ve onu çirkin gösteren bir elbise giymiş bence. 
Hiç ama hiç sevmedim onun bu görünümünü. 

You Might Also Like

0 comments