MTV Film Ödülleri 2013

10:10 PM


Lafı fazla uzatmadan gecenin bana göre en iyi giyineni ile başlamak istedim. 
Zoe Saldana herkesin giymeye cesaret edemeyeceği Givenchy eteği muhteşem şekilde taşımayı başarmış.
Fazla abartıya kaçmamış ama yeterince göz alıcı. O mükemmel dengeyi sağlamış bir şekilde.


Gecenin en iyi giyinen ikinci ismi ise kesinlikle Emma Watson'dır.
Sürekli değişim halinde olan stili ile farklı kıyafetleri denemeye korkmayan genç yıldız geceye kendisine çok yakıştırdığım Maxime Simoens elbise ile katıldı. 
Her şeyi elbisenin yapmasına izin vermiş, ona uyan bir çift ayakkabıdan başka aksesuara gerek duymamış.


Ayakkabı seçimi farklı olsaydı benim için Selena Gomez gecenin en şık ismi olurdu.
Julien Macdonald elbisesini ne kadar sevsem de ayakkabıları görür görmez içimde bir şeyler söndü.
Güzel ayakkabılar ama elbiseye hiç mi hiç gitmemişler. Ben daha çok kayışlı bir Jimmy Choo tercih ederdim.


Beni arada bırakan bir diğer isim ise kesinlikle Chloe Moretz oldu. 
Louis Vuitton elbisesini ilk görüşte çok sevdim. Ama baktıkça bir moda öğrencisinin el işi projesi gibi gelmeye başladı.
Saçının ve kot elbisesinin rengi ile teninin açık renginin yaptığı tezatlığa bayıldım. Keşke elbise bu kadar yama işi olmasaymış, o zaman daha çok severdim.


Ve geçelim bana göre gecenin en kötüsüne. 
Kerry Washington'ı da kırmızı halı stilini de çok severim.
Ama her güzelin bir kusuru olduğu gibi onun da arada yanlış seçimleri oluyor.
Tıpkı geceye giydiği Michael Kors elbisesi gibi.
Bana göre bu elbise düşüncede iyi ama uygulamada kötü olan elbiselerden. 

Sizin en iyi ve en kötüleriniz hangileri?

You Might Also Like

0 comments