Nylon Dergisi Ağustos Sayısı Yemekli Parti

2:33 PM

Ashley Greene - Christian Serratos - Judi Shekoni - Renee Olstead - Chelsea Ricketts - Holland Roden
Çoğu isim bana bile yabancı ama madem bu insanlar süslenip püslenip bir etkinliğe katılmaya karar vermişler bende eleştirimi yaparım.

İlk üç isim oldukça tanıdık. Derginin Ağustos sayısının kapağını süsleyen Ashley Greene yemeğe Emilio Pucci giyip de gelmiş. Komple görünüm çok güzel ve uyumlu ama tek eleştirim Ashley'nin bu tarzından sıkılmaya başlamam olacaktır. Hep aynı tarz bir süre sonra sıkmaya başlıyor insanı. Farklı bir şeyler bekliyorum kendisinden. Ayrıca saçının rengi de gittikçe açılıyor, bunu da sevdiğim söylenemez.
Christian Serretos bu etkinlik için Zara ceket ve John Galt tişört giymeyi uygun bulmuş. Tam bu etkinlik için ve Prada el çantasına bayıldım. Sarı saçları için ise aynı şeyi ne yazık ki söyleyemem. Judi Shekoni'nin ne giydiğini bilmiyorum ama gri elbisesi ile tamamladığı sarı ayakkabılarına bayıldım!

Renee Olstead'in üzerinde gördüğüm Alice+Olivia elbise ise benim bildiğim en az üç kez giyilmiştir. Ama yakışıyor ki giyiyorlar doğrusu. Chelsea Ricketts de ne giydiği bilinmeyenlerden ama çok güzel bir kombin yapmış. Etkinliğe Alice+Olivia giyerek katılan bir diğer isim ise Holland Roden. Üst ve ayakkabılar çok hoş ama etek sırıtıyor resmen.

You Might Also Like

0 comments