2012 InStyle Dergisi Yaz Partisi Kırmızı Halı

7:36 PM

InStyle Dergisi 10 senedir geleneksel olarak düzenlediği yaz partisine bu sene aralarında birçok yeni yüzün bulunduğu bir sürü ünlü davet etmiş. Bana da eleştirme işi düştü..


Sophia Bush - Olga Kurylenko - Christa B. Allen - Ariel Winter - Ashley Bell - Ashley Tisdale
Bence gecenin en şık ismi hiç şüphesiz ki Sophia Bush'tur. Ted Baker London üstü ve eteği ile çok ama çok güzel görünüyor. O eteğe bayıldığımı da söylemeden geçemeyeceğim. Bir de ayakkabılarına bittim. 
Olga Kurylenko'nun ise Peter Pilotto elbisesine aşık oldum. Ama omuzlarındaki fazlalıklar olmadan daha çok seveceğimi düşünüyorum.
Etkinliğe ilginç elbiseler damgasını vurmuş anlaşılan. Ve bu damganın en iddialı ismi de Giorgio Armani elbisesi içindeki Christa B. Allen oldu. Bu tuhaf elbisesi çok hoşuma gitti ama daha uyumlu bir ayakkabı bu elbiseyi göklere taşırmış.
Genç oyuncu Ariel Winter ise Moschino Cheap & Chic elbisesi içinde bayram şekeri tatlılığında. Elbisesi yaşına çok uygun ve ayakkabılarla da güzel kombinlemiş.
Şahsen Ashley Bell'in elbisesinin tasarımcısı hakkında en ufak bir fikrim yok. Ama çok güzel olduğu kesin. Ten rengi ayakkabıları, saçı ve makyajı ile kusursuz bir görünüm olmuş.
Ashly Tisdale kesinlikle içindeki Disney kızını öldürmeli. Baştan aşağı  ERIN by Erin Fetherston kıyafeti 27 yaşındaki birine hiç gitmiyor.

Jaime King - Nikki Reed - Emilie De Ravin - Jessica Pare - Mena Suvari - Malin Akerman
Jamie King son zamanlarda yeni gözdem. Hem sokakta hem de kırmızı halıda çok şık giyinmeyi başaran isimlerden. Etkinliğe de çok güzel bir Marchesa elbise ile katılmış. Ayakkabıları da çok yakışmış ama elbise ile uyumlu el çantasını pek yakıştıramadım. Başka bir kıyafette bayılırdım o el çantasına.
Nikki Reed etkinlikler için yanlış seçimlere devam ediyor. Çiçekli Jill Stuart elbisesi kesinlikle yanlış seçim.
Görür görmez ilk sorum 'Emilie De Ravin'e ne olmuş?' oldu. Çünkü onu sarı saçlar ile bütünleştirmiştim onu. Ve görmeyeli kilo da almış sanki. Mavi dantelden elbisesi Zimmermann Whilst.
Jessica Pare geceye çok sevdiğim tasarımcısı Jason Wu ama kendisine pek yakıştırmadım.
Gecenin en uyumsuz ismi ise Mena Suvari. Georges Chakra Couture elbisesi, gri el çantası ve pembe ayakkabıları ile tam bir yürüyen bir uyumsuzluk abidesi.
Malin Akerman'ı bir türlü sevemiyorum. Ne yaparsa yapsın sevemedim. Cushine et Ocs elbisesi ile her zamankinden daha da kötü.

You Might Also Like

0 comments