Şık Şıkıdım: Ashley Greene ve Donna Karan Elbisesi

7:24 PM



Korku filmlerinin yıldızı, Twilight serisinin Alice Cullen'ı ve DKNY'nın yüzü Ashley Greene yeni filmi 'The Apparation' un Los Angeles'taki galasında giydiği Donna Karan elbisesi ile haftaya damgasını vuran isim oldu.

Her ne kadar etkinlik için çok abartılı bir seçim olsa da Ashley bundan hiç pişman değilmiş gibi duruyor. Her gün spor yaparak oluşturduğu kusursuz vücudu ile elbiseyi mükemmel bir şekilde taşıyor.

Elbise mükemmel ve Ashley Greene'ye de muhteşem olmuş. E Donna Karan'ın yüzü olan birinin kendi filminin galasına başka bir şey giyeceği de beklenemezdi zaten. Ve Donna Karan'ın mükemmel işçiliğinden kötü bir sonuç çıkacağı da hiç kimsenin aklının ucundan bile geçmez.

Son zamanlarda Ashley'nin kırmızı halıda güvenli oynamasından sıkılmaya başlamıştım ki bu görünümü ile lafı ağzıma tıkamış oldu. Bu görünümde sıkıcı olan bir şey bile yok. (Belki ayakkabılar ama onlar bile affedilebilir)


Elbisenin özellikle üst bölümü çok hoşuma gitti, önden bakıldığında eteği tuhaf dursa da asıl şov profildeki görünümünde. Elbisesini tamamlamak için başvurduğu Kimberly McDonald mücevherler, Jimmy Choo 'Vita' açık burun platform ayakkabı ve elbisesiyle uyumlu pembe rujlu gülümsemesi oldukça güzel. Takıları tuhaf ve onları güzel yapan tek unsur da tuhaf olmaları olsa gerek. Ayakkabı seçimini pek onaylamıyorum, nedense yakıştıramadım ve makyajı çok hoşuma gitse de gittikçe renginin açılmaya başladığı saçları elbisesinin yanında sönük kalıyor.

Vallahi bu yaptığım eleştiri iyi mi yoksa kötü mü ben bile anlayamadım sanırım sadece elbiseyi ve Ashley'nin onu taşıyışını beğendim. Umarım ileride de böyle muhteşem Ashley Greene-Donna Karan birleşimleri görürüz..

             

You Might Also Like

0 comments