Gündem - Janelle Monae

3:35 PM



Bugün 'Gündem'de size yeni keşfettiğim ve severek dinlediğim bir şarkıcıdan bahsedeceğim.

Fun. gurubunun We are young adlı şarkısını bilen az çok tanır Janelle Monae'yi. Bende onu oradan keşfettim ya zaten.
Janelle Monáe, 27 yaşındaki Amerikalı şarkıcı ve söz yazarı. Tarzı çoğunlukla alternatif olmakla beraber bunun yanında rock, indie pop, afropunk ve new wave da var.
Genç şarkının daha şimdiden bir Grammy adaylığı bile var. Ki bu adaylık pek çoğunu peşinden getireceğe benziyor..


Ben şahsen çok hoşlandım tarzından, sesi güzel ve şarkıları da tam benlik. Özellikle çılgın olması çok hoşuma gitti, bayılırım ben böyle insanlara.
Hem kendi şarkılarının yanında sahne şovu da oldukça keyifli oluyor.
Tightrope ve Many Moons en sevdiğim şarkılarından biri. Tightrope'u o kadar beğendim ki şimdiden telefon melodim yaptım bile.

Sanatçının resmi sitesi ve twitter hesabına buradan ulaşabilirsiniz.

Ve şimdi de gelelim Janelle'in moda tarzının kritiğine. Ben onun yaptığı müzik kadar değişik bir moda tarzı olduğunu öğrendiğimde çok sevindim. Çünkü Janelle el dikimi Chanel takımlardan başka bir şey giymiyor. (nereden geliyor bu paranın bolluğu?) İster Grammy Ödülleri'nde isterse MTV Müzik Ödülleri'nde olsun hep şık hep şık. Çoğunluk onun bu tarzını kostüme yorsa da bence süreklilik isteyen bir tarzı var ki bunu çok takdir ettim. İnsanın kendisini tanımlayacak bir stili olmalı bence.
Ben özellikle şarkıcının giydiği oxford tarzı ayakkabılara hayran kaldım zaten. Tightrope klibindeki ayakkabılarına bayıldım denebilir.

Peki siz Janelle Monae, şarkıları ve tarzı hakkında ne düşünüyorsunuz?




You Might Also Like

2 comments

  1. Merhaba
    blogun hayırlı olsn çok cici
    izleyicin oldum.ben de beklerim bloguma
    hediye çekilişime katılmak ister misin?
    http://www.duygusenyurek.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim, tabii ki takipçilerinden biri olurum :)

      Delete