En Şık Ön Sıra: Atelier Versace Couture Sonbahar/Kış 2012

11:00 PM


Donatella Versace duyurmuş Couture sezonunun ilk günü bendesiniz diye, ünlüsü ünsüzü herkes en şık kıyafetlerini kuşanmış o gün için. 
Herkes kendi göz zevkine göre bir Versace kıyafeti geçirmiş üstüne, bana da incelemesi, hakkında konuşması düşüyor işte. 
Tamı tamına zenginin parası züğürdün çenesini yorarmış durumu. Ama konu buysa, ben seve seve çenemi yormaya razıyım.


Şovun en hoşuma gidenleriyle başlamak istiyorum. Hepsi de anlaşmış gibi Sonbahar 2012 koleksiyonundan giymiş, iyi ki pişti olan yok bu etkinlikte.
Milla Jovovich: Oyuncu/manken gecenin en cesuru, cesur olduğu kadar da şıkı. Ondan başka kimse bu güzelim Versace elbiseyi hakkıyla taşıyamazdı doğrusu.
Jessica Alba: Fiziğine kurban olduğum kadın ne güzel de yakıştırmış kendine bu Versace elbiseyi. Ayrıca elbiseyi orijinal halinden biraz değiştirerek kullanması daha da hoşuma gitti.
Elizabeth Banks: 2012'nin En İyi Ayakkabı Kombinleyeni olarak seçiyorum kendisini. Hiçbir zaman beni hayal kırıklığına uğratmadı, umarım bundan sonra da böyle devam eder. Gri Versace elbisesinin altına yine gri Versace ayakkabıları çok yakışmış doğrusu.
Fan Bingbing:  İşte benim kadınım! Bayılıyorum Fan Bingbing'in her şeyine. Her zaman mükemmel olan o nadir insanlardan kendisi. Sanki özellikle kırmızı halı için dünyaya gelmiş. (Siz onu asıl Cannes kırmızı halısında göreceksiniz canlarım) 



Christina Hendricks: Herkesin Christina Hendricks'e şişman demesi çok sinirime gidiyor. O şişman değil, dolgun bir kadın. Sadece kendini şişman gösterecek şekilde giyiniyor o kadar. Ve bence bir kadının tam olarak nasıl olması gerektiğinin de mükemmel bir örneği. Ama yok, insanlar bunu anlamıyorlar. Şişman etiketini yapıştırmak çok kolay. Üzerindeki elbisesi ona özel hazırlanmış Versace.
Dita Von Teese: Açıkçası beni elbisesinden çok ayakkabıları bitirdi. Allah'ım ne kadar mükemmel Louboutin'lar onlar öyle.
Anna dello Russo: Vogue Japonya'nın serbest editörü memleketlisi Donatella'yı bu güzel günde yalnız bırakmak istememiş ve üstüne Versace'nin en sevdiğim koleksiyonlarından biri olan Bahar 2012'den siyah bir elbise geçirip gelmiş.
Anna Wintour ve kızı Bee Shaffer: İkinci bir Anna Wintour mu yetişiyor muhabbetine girmeyeceğim. Bee Shaffer'ın stil anlayışı da en az annesininki kadar mükemmel bence. Anna Wintour'a laf ettirmem zaten. 


İşte burası da 'Her Güzelin Bir Kusuru Vardır' bölümümüz. 
M.I.A.: Modanna ile tanıdığımız rapçi baştan aşağı vintage Atelier Versace kuşanmış. Her ne kadar Versace'ye saygım sonsuz da olsa kızın mahalle düğününe giden çingenelerden farkı olmadığını söylemek istiyorum. Özellikle makyajı felaket! Kim yaptıysa kınıyorum kendisini.
Jennifer Lawrence: Ateşler içindeki kız bu kez beni çok büyük bir hayal kırıklığına uğrattı. Kızım hiç bir moda etkinliğine bu kıyafetle gelinir mi? Pikniğe mi gidiyorsun?
Sharon Stone: Jennifer Lawrence nereye gittiğini düşünüyorsa Sharon Stone da ona eşlik etmeye karar vermiş anlaşılan. Versace Couture şovuna kotla geldiği için moda tanrıları tarafından çarpılacak. 


Pierce Brosnan: Eski 007 karizmasından gram kaybetmemiş. Hala yakıp yıkıyor ortalığı.
Karl Lagerfeld: Chanel'in yaratıcı yönetmeni arkadaşını desteklemeye kendi tarzını konuşturarak gelmiş.
Lea Michele ve Cory Monteith: Lea Michele keşke doğru düzgün bir poz verseymiş de elbisesini güzelce eleştirebilseydim ama güzel olduğu her halinden belli oluyor. Çiftin üzerindeki her şey için kısaca Versace diyorum.
Matthew Morrison ve Renee Puente: Glee yıldızı geceye kolunda bronz tenine mükemmel yakışan Versace elbisesinin içindeki Renee Puente ile gelmiş. Yazık, birlikte çok da yakışıyorlar üstelik.


Koleksiyona buradan ulaşabilirsiniz. Bence Bahar Couture kadar olmasa da en az onun kadar mükemmel olmuş. Tarot kartlarından etkilenen tasarımcı gene harikalar yaratmış.



You Might Also Like

0 comments