2012 Golden Globe Ödülleri Kırmızı Halı - Part 1

11:15 PM


Geceye en iyilerle başlamak istedim. Arkasından gelecek kötülere inat gözümüz güzel görsün değil mi?

Yeni yeni yıldız olanlardan Shailene Woodley kesinlikle nefes kesiciydi. Yaşına uygun, sade ama şık Marchesa elbisesi için tek uygun kelime mükemmel olmalı.
Kate Beckinsale harika fiziğini harika bir Roberto Cavalli elbise içinde sergiliyor.
Dior bir insana bu kadar yakışabilir. Charlize Theron benim kımızı halı idollerimden biri. Boyu, fiziği, muhteşem yüzü ve cesur seçimleri ile her zaman mükemmel görünüyor. Altın Küre halısında da bu değişmedi. Dior elbisesi ve Givenchy ayakkabıları ile kusursuz!
Kırmızı halıya adımını atar atmaz Atelier Versace olduğunu tahmin ettiğim ve beni yanıltmayan Angelina Jolie gecenin en şık isimleri arasındaydı.
Bir diğer şık isim ise kuşkusuz şeker pembesi Lanvin elbisesi içindeki Natalie Portman'dır.Her ne kadar hediye paketi gibi görünse de umurumda değil, çok şeker duruyor.
Charlize Theron benim kırmızı halı idolümse Emma Stone de kırmızı halı yıldızlarımdandır. Tek kelime ile bayılıyorum ben bu kıza. Özellikle saçı kızıl olduğunda. Bence gecenin en şık ismi oydu. Bordo rengi Lanvin elbisesi, dramatik makyajı ile muhteşem ötesiydi.


Tahminlerim arasındaki tek yanlış Jessica Chastain idi. Ben üstündekine Valentino dedim oysa ki Givenchy imiş. Film tanıtımlarında ve diğer ödül törenlerinde o kadar mükemmeldi ki bu onların yanında biraz sönük kalmış. Ama yine de çok şık olduğu kesin.
Yıllar geçse de Kate Winslet çekiciliğinden bir gram bile kaybetmiyor. Jenny Peckham elbisesi de en az kendisi kadar mükemmel.
Mila Kunis ve Dior kelimeleri aynı cümle içinde kullanılınca insan doğal olarak heyecanlanıyor, bir beklenti içine giriyor. Ama sonuç böyle olunca hayal bulutu yağmur olup akıp gidiyor. Büyük bir hayal kırıklığı oldu benim için.
Ejderha Dövmeli Kız Rooney Mara anlaşılan karakterine çok fazla bürünmüş. Siyahın ona yakışmadığını söyleyemem ve siyah en sevdiğim renklerdendir ama bir süre sonra boğmaya başlıyor. Özellikle de üst üste çok giyilmiş ise. Yine de Nina Ricci elbisesinin fazlasıyla farklı olduğunu söyleyebilirim.
Geçen yıla göre seviye atlamış olan Julianne Moore, Chanel elbisesinin içinde göz kamaştırıcı güzellikte. Özellikle yeşil küpelerine bittim.
Gucci,  Salma Hayek için bu geceye özel olarak bir tasarım yapmış ama kadının boyunu yanlış hesaplamışlar sanırım. Olduğundan daha da kısa gösteren elbisesi göğüs bölgesini fazlasıyla öne çıkarıyor. Bence bu pek de hoş bir görüntü değil. Kadın vücudunun her yeri eşit derecede güzel ve önemlidir sonuçta.

Kendi tarzını başarıyla yansıtan herkesi takdir ederim. Tıpkı Tilda Swinton'ı takdir ettiğim gibi. Tutkunu olduğu tasarımcı Haider Ackermann içinde yine her zamanki stilinde kusursuz.
Eğer Armani elbisesinin altından o siyah ayakkabıları görünmeseydi veya ayakkabı tercihi o olmasaydı Jodie Foster gerçekten şık olabilirdi.
Kelly Osbourne  ise Zac Posen elbisesi içinde gerçekten çok güzel ama onu itici gösteren saçları hanesine birçok eksiyi yazdırıyor.
Michelle Williams katıldığı tüm kırmızı halı etkinliklerinin içinde en güzel halini Altın Küre'ye saklamış. Uzun, mavi Jason Wu elbisesi ve elbisesi ile uyumlu saç bandı ile tapılası bir tatlılığı var.
Kum saati vücut mu diyeyim yoksa deniz kızı kuyruğu mu bilemedim ama bildiğim bir şey var ki Vera Wang elbisesi içinde Sofia Vergara gerçekten çok güzel.
Yılların eskitemediği güzel oyuncu Helen Mirren kırmızı halıda yaşın bir öneminin olmadığının kanıtı. Saçı, makyajı ve güzeller güzeli Badgley Mischka elbisesi içinde olağanüstü.

You Might Also Like

0 comments