2013 Oscar Ödülleri (Part 2)

1:20 AM

Birinci partta kırmızı halının en iyilerinden bahsetmiştim, şimdi de sıra onlar kadar iyi olmayanlarda.


Aslında Amanda Seyfried'ın Alexander McQueen elbisesine bayıldım ama görünümündeki bir şey beni fazlasıyla rahatsız etti. Belki de elbisesinin boyun detayıydı bu, belki de başka bir şey, bilmiyorum.
Amy Adams anlaşılan kırmızı halıda o prenses anını baştan yaşamak istemiş. Oscar de la Renta elbisesi güzel olmasına güzeldi ama fazlasıyla lise balosuna ait bir şeydi.
Sandra Bullock seçimini Elie Saab'tan yana kullanarak akıllıca davranmış ama buradaki tek güzel şey elbisesi ve o da yetmiyor bir noktadan sonra. Keşke saçlarına farklı bir yaklaşım getirseymiş.
Adele ise her zamanki siyahlarının içinde. Jenny Peckham elbisesi kendisine çok yakışmış ama ben törendeki mini konseri gibi daha görkemli bir şey beklerdim kendisinden.
Muhteşem formunu L'Wren Scott elbisesi içinde ortaya çıkaran Nicole Kidman güzeldi ama elbisesi o kadar da güzel değildi bana göre.

İşte şimdi de sıra gerçekten ama gerçekten güzel olmayanlarda sıra.


Kristen Stewart'ı bu tür etkinliklerde görmek benim için her zaman mutluluktur. Ama kesinlikle bu şekilde değil. Vücuduna tam olarak oturmayan Reem Acra elbisesi kesinlikle olmamıştı benim için.
Anne Hathaway için bugün hayatının günü olmalıydı. Ama o ne yaptı? İlk planı Valentino giymekken tuttu kendisini daha da kötü gösterecek bu Prada elbiseyi giydi. Cık cık.
Jennifer Garner'ın daha çok çalışması gerektiğini düşünüyorum. Rengi olağanüstü de olsa özel dikim Gucci elbisesi ona hiç ama hiç yakışmamış. 
Olivia Munn ise oğlunu evlendiren annelerden hallice duruyor Marchesa elbisesinin içinde.
Siyahtan farklı bir renk giydiği için çok mutlu olsam da Jennifer Aniston'un kırmızı straplez Valentino elbisesinin çok yanlış bir seçim olduğunu düşünüyorum.

Sizin Oscar kırmızı halısı hakkındaki düşünceleriniz neler?

You Might Also Like

0 comments