2013 Oscar Ödülleri (Part 1)

12:30 AM

85.si düzenlenen Oscar Ödülleri dün gece Los Angeles'ta görkemli bir törenle sahiplerini buldu. 
Kazananlar elbette önemli ama ben her zamanki gibi kendim için en önemli olan bölümden bahsetmek istiyorum: Kırmızı Halı.


Gecenin kadınından başlamadan olmaz. Bütün ödül sezonu boyunca kendisini daha da sevdiren genç ve güzel oyuncu diğer ödül törenlerinin aksine Oscar'da nefes kesiciydi. 

Bütün bir ödül sezonu boyunca her zamanki favori markası Dior'dan vazgeçmeyen Jennifer Lawrence Oscar gecesinde de yanıltmadı. Aslında tam olarak bu günde bu elbiseyi seçeceğini ben bir ay öncesinde Christian Dior Bahar Couture koleksiyonunu tanıttığında öngörmüştüm 
(Beni Twitter'dan takip edenler bilir). 

Tek kelimeyle şahaneydi. Göz kamaştırıyor ve nefes kesiyordu. Görünümüyle ilgili sevmediğim hiçbir şey yok. En çok bayıldığım o küçük detay ise sırtından uzanan inci kolyesi oldu.


Jennifer Lawrence'tan geriye kalan gecenin en iyi görünümleriyle devam ediyorum.
Jessica Chastain güzeller güzeli formunu ortaya koyan muhteşem bir Armani Prive elbise içindeydi. 
Kırmızı halının idollerinden biri olan Charlize Theron da seçimini Christian Dior'dan yana kullanarak şıklığı yakalamış.
En iyi kadın oyuncu ödülünü almasa da kırmızı halının en iyilerinden biri olmayı başarmıştı Naomi Watts. Asimetrik kesimli gümüş elbisesi Armani Prive imzalıydı.
George Clooney'nin sevgilisi Stacy Keibler kırmızı halıda Naeem Khan elbisesiyle oldukça iddialıydı. Görünümüne tek kelimeyle bayıldım.
Son dakikalarda kırmızı halıdan geçmiş olabilir ama kusursuz formunu yansıtan Carolina Herrera elbisesi içinde muhteşem görünüyordu Renee Zellweger.

You Might Also Like

0 comments