Gündem: Anna Wintour ve Sarah Jessica Parker Bir Arada

1:35 PM

(soldan sağa) Sarah Jessica Parker - Anna Wintour ve Grace Coddington

Benim Anna Wintour'u ne kadar sevdiğimi bilmeyen yoktur (bilmeyenler de şimdi öğrendiler işte) Tapıyorum o kadına ben. Peki kim mi Anna Wintour? Bob kesimi saçları, kapalı alanda bile çıkartmadığı Chanel güneş gözlükleri ve her kıyafetin altından eksik olmayan Manolo Blahnik ayakkabıları ile ölümsüzleşmiş, çok sevdiğim insan Vogue Amerika'nın baş editörü, moda da en son noktayı koyan kişinin ta kendisi. Onun onayı olmadan hiçbir şey gerçekleşemez şu moda dünyasında. Yoksa aforoz ediverir sizi.

Sarah Jessica Parker ise gelmiş geçmiş en iyi stil ikonlarından biridir. Ve iki gün önce aldığım muhteşem bir haber ile bu ikiliyi bir araya getiren bir proje gerçekleşecekmiş.

Anna Wintour ve Sarah Jessica Parker
Çok sevdiğim dizi Glee'nin 4. sezonunda Sarah Jessican Parker diziye birkaç bölümlüğüne konuk olarak katılacakmış. En iyi tarafı ise oyuncunun rolünün ise Kurt Hummel'ın akıl hocası olması bir yana Vogue Amerika'nın baş editörünü canlandırması. Üstüne üstlük bir de Anna Wintour, Sarah Jessica Parker'ın dizideki gardırobunu düzenleyecekmiş. Hal böyle olunca ben bu haberle cennetin 7. katına çıkmayıp da ne yaparım?

Ve işte böylece 2 gün önce Anna Wintour ile Sarah Jessica Parker dizi hakkında konuşmak için yemekte buluşmuşlar.
Neler konuştuklarını çok ama çok merak ediyorum ama hiçbir zaman öğrenemeyeceğim.

Kısacası iki çok sevdiğim moda insanı (Anna Wintour'a moda gurusu diyebilirim aslında) çok sevdiğim bir proje için bir araya gelmiş ve beni çok mutlu etmiş.

Glee hakkında mutlu bir haber daha: Kate Hudson da 4. sezon için konuk oyuncular arasında. Rolü hakkında bir bilgiye sahip değilim ama güzel olacağından kesinlikle eminim.

You Might Also Like

0 comments