2012 Do Something Awards Kırmızı Halı

12:41 PM

Türkçe adıyla 'Bir Şeyler Yap' ödüllerinde ünlüler mavi halı üzerinde çok renkli tam yaza uygun giyinmiş gelmiş. Tabii herkesten aynı eforu beklemek çok hayalperestlik olur. Bazı kötüler çıkmasa iyilerin değeri bilinmez. 
Madem ödül töreninin adı 'Bir Şeyler Yap' biz de buna uyalım o zaman..

Sophia Bush - Kristen Bell - Olivia Munn - Caroline Sunshine - Giuliana Rancic
 Sophia Bush geceye Türk tasarımcı Olcay Gülsen imzalı uzun, turuncu bir elbise ile katılmayı tercih etmiş. Turuncu diğer her rengin de olduğu gibi bu senenin favorilerinden biri ve güzel oyuncuya da çok yakışmış. Elbisesi ile kombinlediği altın aksesuarlarını da çok beğendim.
Oldukça renkli Jenni Kayne elbisesi içinde Kristen Bell çok tatlı görünüyor. Hem renkli olup hem de buna bir tutam siyah eklemeyi profesyonelce başarmış. Sade makyaj ve arkadan örülü saçı ile gecenin güzellerinden.
Olivia Munn son zamanlarda kırmızı halıda sıkça boy gösteriyor. Bunu da çoğunlukla başarıyla yapıyor doğrusu. Bu sefer de hayal kırıklığına uğratmadı. Alice + Olivia elbisesini çok yakıştırdım kendisine ama o ayakkabılar o elbisenin altında çok sönük kalıyorlar.
Aslında Caroline Sunshine kim bilmiyorum, sadece elbisesi ve tüm görünümü çok hoşuma gitti ama açıkçası elbisesinin de kimin tasarımı olduğunu bilmiyorum. Neyse.
E! sunucusu Giuliana Rancic her zaman yerine göre şık olmayı başarıyor. Özellikle Oscar kırmızı halısında en az kırmızı halıda boy gösteren oyuncular kadar şık oluyor. Bu etkinlikte de yanıltmadı beni.


Bella Thorne - Kelly Osbourne - Nikki Reed - Lea Michele - Ellie Kemper - Ashley Greene
Genç yıldız Bella Thorne elbiselerini değişik ayakkabılarla kombinlemeyi çok seviyor olmalı. BSBG Max Azria elbisesi hoş, yaşına uygun fakat ne makyaj ne saç ne de ayakkabılar olmuş.
Kelly Osbourne son zamanlarda hep şık, onun şıklığını bozan tek şey ise saçları oluyor. Hiç yakıştıramıyorum ona bu stili. Her ne kadar çarşaf desenli elbisesi hoşuma gitse de saçlardan yine sınıfta kalıyor.
Son zamanlarda şaşırtıcı derecede şık olmayı başaran Nikki Reed geceye onun hakkındaki düşüncelerimi değiştirmemi sağlayan çok güzel bir Lela Rose elbise giymiş. Elbisesinin teni ve saçı ile uyumu ayrıca onu mükemmele yakın bir şekilde kombinleyişi yıldızlı pekiyi değerinde. Aferin Nikki!
Onu çok sevmeme rağmen Lea Michele'in bu görüntüsünden çok ama çok sıkıldım! Kız aynı tarz elbiseleri giymeyi bırakmalı. Bir süre sonra en baştaki etkisini kaybediyor. Tıpkı bu Giorgio Armani elbisede olduğu gibi. Hayır, mükemmel bir tene ve çok seksi bir vücuda sahipsin, neden sürekli aynı şekilde giyiniyorsun?
Ellie Kemper ise Rafael Cennamo elbisesi içinde bayram şekerleri kadar tatlı. Tamı tamına yazlık bir görünüm. Elbisesini ayrı, sandaletlerini ayrı sevdim ama onları birleştirince kalbimden vuruldum.
Sıradanlaşan görünümlere ikinci örneği Ashley Greene veriyor. Neyse ki bu görünümü diğerleri kadar sıkıcı değil, en azından bu büyük bir başarı. Michael Kors elbisesine bayıldım ama ayakkabılar olmamış. Ashley, senden daha değişik bir şeyler bekliyorum, tahmin edilebilir olman keyfimi kaçırıyor. Biraz çabalamalısın canım.

You Might Also Like

0 comments