2012 Teen Choice Ödülleri Kırmızı Halı - Part 2

9:40 PM

Kırmızı halının en iyileri burada toplanmış, güzel bir göz şenliği sunuyorlar. Genelini beğenmekle birlikte yine de eleştirecek bir şeyler bulacağımı düşünüyorum.

(soldan sağa) Nina Dobrev - Lucy Hale - Selena Gomez - Hayden Panettiere

J. Mendel elbisesi içindeki Nina Dobrev'i çok sevdim. Ayakkabıları ayrı bir güzel ama o saçlar ne öyle ya?  Kedi kılı inceliğinde resmen.
Lucy Hale ise MTV Film Ödülleri'ndeki ayıbını örtmek ister gibi mükemmel görünüyor. Altın rengi ile kombinlediği elbisesi Wes Gordon.
Gecenin doğum günü kızı Selena Gomez beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Dsquared2 elbisesi iyi hoş ama ben daha iyi şeyler bekliyordum kendisinden. Neyse, devam edelim.
Hayden Panettiere beni şaşırtmaya devam ediyor. Son zamanlarda gerçekten de güzel giyinmeye başladığını düşünüyorum. Mor elbisesi ten rengine çok hoş gitmiş. Ayakkabıları ise beni benden aldı.

(soldan sağa) Hannah Simone - Kat Graham - Shay Mitchell - Lea Michele

Bu kısım ise en sevdiklerim. Bronz tenler nasıl giyinmeleri gerektiğini biliyorlar doğrusu. Yaz renklerini hem kendilerine hem de etkinliğe çok güzel bir şekilde yakıştırmayı başarmışlar.
New Girl oyuncusu Hannah SimoneMary Katrantzou elbisesi ile kelimenin tam anlamıyla çiçek açmış. Ayakkabılar biraz sade kaçmış olsa da görünüme bayıldım.
Vampir Günlükleri'nde Elena'nın gölgesinde kalmasına rağmen kırmızı halıda Nina Dobrev'i ezmiş geçmiş Kat Graham. Mara Hoffman elbisesi ile kombinlediği aksesuarları biraz çok uyumlu kaçmış olsa da çok güzel göründüğü aşikar.
Pretty Little Liars'dan tanıdığımız Shay Mitchell boyuna ve tenine çok güzel giden sarı Donna Karan elbisesi içinde mükemmel görünüyor.
Lea Michele ise Atelier Versace elbisesi içinde her zamanki görünümü içinde olmasına rağmen ortalığı yakıp yıkmayı başarıyor.


Taylor Swift - Bella Thorne - Carly Rae Jepsen - Gwen Stefani - Holland Roden - Zooey Deschanel

Taylor Swift her zamanki cici kız imajından vazgeçmiyor. Aslında iyi de yapıyor, onu başka bir şeylerin içinde görmek nasıl olur düşünemiyorum bile. Güzel elbisesi Maria Lucia Hohan.
Bella Thorne ise ayakkabıları dışında gayet güzel bir görünüm içinde. Bütün uyum ayaklara bakıldığında bozuluyor.
'Call Me Maybe' şarkısıyla yaza damgasını vuran Carly Rae Jepsen geceye Lisa Ho takımıyla katıldı. Son derece şık ve hoş ama ben en çok çantasını beğendim. Görünümünü en güzel şekilde tamamlamış.
Gwen Stefani geri dönüşümünü mükemmel bir şekilde gerçekleştirdi. Kırmızı halıda tercihini YSL'dan yana kullanan şarkıcı muhteşem görünüyordu. Özellikle güneş gözlüklerine bittim diyebilirim.
Holland Roden ise Alice+Olivia elbisesi içinde çok şeker görünüyor. 
Her zaman kırmızı halıda en garip hallerini ortaya seren Zooey Deschanel bu sefer ona göre normal denebilecek bir görünüm içinde. Monique Lhuillier elbisesi içinde çok yaşlı da dursa ne diyeyim artık olan olmuş yani.




You Might Also Like

0 comments