MTV Video Müzik Ödülleri 2013

9:32 PM

Uzun zamandır bir ödül töreni için sabahlamamıştım ve VMA bunun için ideal fırsatı yarattı.


Selena Gomez bana göre gecenin en en en iyisi oldu.
Atelier Versace elbisesinin içinde göz kamaştırıcı görünüyordu.
Ve bu görünüm tam da bu ödül törenine yakışmış.
Başka bir yerde giyseymiş bu kadar güzel olmazmış bana göre.


Selena Gomez'den sonra gecenin bir diğer şık ismi ise kesinlikle Ciara oldu.
Givenchy elbiseyi ondan başka kimse bu şekilde muhteşem taşıyamazdı.
Gecenin en diva görünümü bana göre bu.


Selena Gomez ile Ciara'dan sonra gecenin en şık üçüncü ismi ise Taylor Swift'ti.
Gece mavisi Herve Leger elbisesi içinde muhteşem silüetini öne çıkarıyor. 
Saçının çok hayranı olmasam da genel olarak oldukça başarılı bir görünümdü.


Kırmızı halıda bulunmasa da törende hazır bulunana Rihanna kırmızı halıya çıkanları solladı.
Her zamanki abartılı halinden eser yoktu.
Kot pantolonu ve River Island için tasarladığı üst ile muhteşem görünüyordu.


Kırmızı halıda boy gösterince beni hayal kırıklığına uğratan tek isim ise Katy Perry oldu.
Yeni şarkısı ile stil değişikliğine gitmesi memnun edici. 
Ama ne yalan söyleyeyim ben daha farklı şeyler bekliyordum ben kendisinden.
Emanuel Ungaro elbisesi beni büyük hayal kırıklığına uğrattı.


Gecenin en iddiasız ama en seksi ismi bana göre Naya Rivera oldu. Önceki kırmızı halı görünümlerine nazaran çok kapalı ama yine de fazlasıyla seksi görünüyordu Paco Rabbane elbisesi içinde.

Shailene Woodley yeni saç kesimi, yeni bir görünümü beraberinde getirmiş anlaşılan. Emilio Pucci üst ve etekten oluşan kıyafeti içinde zahmetsiz bir şıklık içindeydi.

Dürüst olmak gerekirse beni en çok şaşırtan isim Lady Gaga oldu. Kendine özel olarak tasarlanmış Prabal Gurung elbisesi içinde çok güzel görünüyordu. Stilindeki sadeleşme önümüzdeki günlerde çok fazla karşımıza çıkacak gibi görünüyor.

Ödül töreninde konuşulacak birçok olay oldu. Ama benim için törenin en mükemmel kısmı Justin Timberlake'in performansı oldu. Geceden en çok ödülle ayrılan sanatçının performansını sizler için paylaşıyorum. İyi seyirler.

You Might Also Like

3 comments

  1. Rihanna is my homegirl! Çok sade ve hoş görünüyor bence ve bana birini *öhökristenöhö* anımsattı :) Ama favorim Selena Gomez, son zamanlarda çok dikkatimi çekiyor çünkü nereye giderse gitsin çok yerinde ve şahane kıyafetler seçiyor. Bu Versace elbise de önceden beri favori listemdeydi, ona da yakışmış.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yorumuna katılmamak elde değil :) Ve Riihanna'nın hali bana da Kristen'ı anımsattı doğrusu.

      Delete
  2. selana gomez favorim diğerleri genel olarak fiyasko

    ReplyDelete