Rihanna'dan Hologram İlhamı

12:04 AM


Son zamanların en iddialı trendlerinden olan hologramın sanırım en iyi uygulanmış biçimini Rihanna sergiliyor.

Tamamen Rihanna diyen bu görünüme bayıldım! Parlak, ilgi çekici ve muhteşem.
Öte yandan kıyafetlerinin şatafatını saçının ve makyajının sadeliği ile dengelemeyi de çok iyi becermiş.

Ben de kendi hologram kombinimi bu görünümden ilham alarak hazırladım.
Onunki kadar cesur olmasa da iyi bir iş çıkardım bence. Ne düşünüyorsunuz?


1 - Current/Elliot Boyfriends Jeans
2 - Roberto Cavalli gömlek
3 - Dolce&Gabbana dantel detaylı sutyen 
4 - Marc by Marc Jacobs el çantası
5 - London butter oje 
6 - Campbell Floating gümüş yüzük
7 - Qinn yığılmış gümüş yüzük
8 - Friends are fashion sitesinden hologram ayakkabı

Rihanna fotoğrafları 'Tom and Lorenzo' sitesinden alınmıştır.

You Might Also Like

5 comments

  1. Hiçbir zaman giyemeyeceğim o papuçlara aşık oldum :D

    ReplyDelete
  2. Marc by Marc Jacobs'ın bu el çantasına bayılıyorum en çok güzel olmuş kombinin. Rihanna da her zamanki Rihanna:)

    ReplyDelete
  3. Klasik Rihanna,MJ'ın bu çantası sıradan ama bir o kadar da tarz,güzel post :) xx

    ReplyDelete