Tanıtım Turu Yüzü - Lily Collins

12:00 PM

Lily Collins yaklaşık bir ay boyunca sürdürdüğü tanıtım turunun dün akşam sonuna geldi.
En son filmi "Ölümcül Oyuncaklar Serisi"nin tanıtımında birçok görünümüyle karşımıza çıktı. 
Şimdi sıra bu görünümlerini eleştirmeye geldi.


1. Good Morning Amerika - Valentino Elbise
2. Amerika Hayran Etkinliği - Maxime Simoens
3. Los Angeles Tanıtımı - Bec&Bridge üst ve alt
4. Jimmy Fallon Show - Versace elbise
5. Madrid Tanıtımı - Dolce&Gabbana
5. Norveç Tanıtımı - Alexander McQueen

Film tanıtımları ve katıldığı televizyon programlarında birbirinden farklı hallerde görüntülendi.
Her birinde gerçekten farklı bir Lily'nin ortaya çıktığı bu tanıtımlardan en sevdiğim görüntü Los Angeles Tanıtımı'ndaki Bec&Bridge üst ve altı oldu. Renk ve duruş olarak gerçekten çok şıktı bana göre.

1. Los Angeles Galası - Cushnie et Ochs
2. Toronto Galası - Houghton
3. Berlin Galası - Paper London ve Halston Heritage
4. Madrid Galası - Houghton
5. Norveç Galası - Zuhair Murad
6. Meksika Galası - Michail Sykianakis

Filmin dünya çapındaki galalarında ise kendi stiline daha bir sadıktı Lily Collins. 
Bu görünümlerden en sevdiğim ise Berlin Galası'nda giydiği Paper London kısa üst ile Halston Heritage uzun etek oldu. Saçı ve makyajı ile bana göre çok şıktı.
Size göre tanıtım turu sırasındaki en şık Lily Collins görünümü hangisi oldu?

You Might Also Like

0 comments