2012 Oscar Partisi - Çiftler ve Erkekler

6:23 PM


Önceliği çiftelere vereyim dedim.
Benim için Vanity Fair partisinde en şık isim şüphesiz ki muhteşem Elie Saab elbisesi içindeki Katie Holmes'dur. Lanvin el çantası ve kolundaki son derece şık kocası ile muhteşem görünüyor Katie.
Bir diğer şık isim ise Rosie Huntington-Whiteley'dir kesin. Antonio Berardi elbisesi içinde zahmetsizce şık olmayı başarıyor, kocasından biraz uzun dursa da umurumda değil.
Ve gelelim Beckham çiftine. David Beckham'ı ve üstündeki jilet gibi takım elbisesinin sevilmeyecek bir yanı yok. Özellikle papyonunu çok sevdim diyebilirim. Victoria Beckham ise artık alışılmış olması gerek ama yine de göze batan pozunu veriyor (insanın beli ağrır vallahi öyle durmaktan.), elbisesi de Victoria Beckham doğal olarak. Elbiseyi albenili yapan tek şey bel üstünden geçen kemer olmuş, orası da ayrı.
Pek sevmem ben Anna Paquin ve Stephen Moyer çiftini ama güzel bir uyum içinde olduklarını itiraf etmeliyim. Emilio Pucci içindeki elbisesiyle sanırım bu görünüm Anna'nın en sevdiğim hali diyebilirim.

Bayanlara ayrılmış kocaman bir bölümden önce birkaç erkeğe göz atmaktan zarar gelmez sanırım.

Bradley Cooper    -    Sean Combs (P. Diddy)   -    Gerard Butler -           Chris Colfer  -         Chace Crawford

Hepsi çok şık ve muhteşem görünüyor. Yorum yapacak bir şey yok ama benim dikkatimi çeken (ya da beni rahatsız eden mi demeliyim?) iki küçük detaydan bahsetmeliyim.
İlki tabii ki de Bradley Cooper'ın bıyıkları, bu kabul edilemez bir şey. Erkekte bıyıktan hiç hoşlanmam. Ve tüm karizmayı almış götürmüş resmen.
İkincisi ise Chace Crawford'un pozu. Erkekler poz verirken fazla seçenekleri olmuyor. Benim tercihim ya eller dışarıda ya da bir el cepte olanı. İki elinde cepte olması hiç ama hiç güzel bir görünüm değil. Nişana gelmiş büyük dayılara benzetiyor insanı. 
Bundan sonra duruşuna dikkat et lütfen Chace. 

You Might Also Like

0 comments