Oscar 2012 (Part 1)

6:20 PM


Berenice Bejo: Nane yeşili mükemmel bir Elie Saab tasarımı giyen Fransız oyuncu kıyafetini Chopard mücevherleri ve Swarovski el çantası ile tamamlamış. Her ne kadar güzel görünse de sanki bir şeyler eksikmiş hissi doğuruyor insanda. Bence doğru tasarımcı, yanlış model seçimi olmuş. Yüksek belli bu elbise onun basenlerini çok geniş ve göğüslerini de çok düşük göstermiş.

Milla Jovovich: Gene mükemmel bir Elie Saab ve bu sefer her şey olması gerektiği gibi. Ne bir eksik ne de bir fazla. Manken/oyuncu ilk kez katıldığı Oscar'a tam 12'den giriş yaptı. Allah onu oradan düşürmesin ne diyeyim. Ayakkabıları da Elie Saab ve el çantası Edie Parker.

Li Bingbing: Bu çok ama çok uzun zamandır özlemini çektiğim şey. Stiline taptığım iki favori Çinli oyuncunun Oscar kırmızı halısında harikalar yaratması. Ne yazık ki küçük kardeşi Fan Bingbing'i bırakıp da gelmiş, ama gene de gelmiş ya ona şükür. Üzerindeki duruşunu çok sevdiğim elbisesi Georges Chackra, mücevherleri Cindy Chao ve el çantası da Lana Marks.

Jennifer Lopez: Bildiğin JLo stilini elit Oscar havasına sokmaya çalışmış ancak başaramamış. Omuzlarından kollarına uzanan dekoltesi olmasa eh diyebileceğim ve Oscar'dan çok Grammy'e yakıştırdığım elbisesi Zuhair Murad, elinde taşıdığı çantası ise Salvatore Ferragamo




Şimdi de sıra izlemeyi çok istediğim ama bir türlü fırsat bulamadığım Briedsmaids bayanlarında

Ellie Kemper: Armani Prive elbisesi içinde çok hoş. Elbisesi, elindeki Slavatore Ferragamo çantası ve bakır kırmızısı saçları büyük bir uyum içinde. Çok başarılı bir kombine olmuş bence.

Kristen Wiig: J. Mendel giymiş iyi hoş ama biraz da kendine özenseymiş keşke. Saçı ve makyajı o kadar basit ki yeni uyanmış da gelmiş gibi duruyor. Ve elbisenin ten rengi oluşunu şahsen ben pek yakıştıramadım kendisine. Takıları ise Neil Jane

Melissa McCarthy: Marina Rinaldi elbisesinin içinde gururla kilonun şık olmaya bir engel olmadığını sergiliyor. Saçını, elbisesini, Chopard mücevherleri ile Brian Atwood çantasının kombinini çok sevdim.



Shailene Woodley: Tüm gece boyunca tahmin ettiğim elbiseler arasındaki tek yanlış. Ben Givenchy dedim meğerse Valentino Couture imiş. Mücevherleri de Harry Winston. Elbise 20 yaşındaki birine ne kadar yakışırsa o kadar yakışmış kendisine. Tüh, o kadar da ümitliydim senden Shailene. Beni hayal kırıklığına uğrattın. 

Kelly Osbourne: Badgley Mischka elbisesinin yarattığı silueti çok ama çok beğendim ve kesinlikle tam ona göre bir elbise olmuş. Ne yazık ki saçı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Şeklini geçtim de rengi çok ama çok kötü yahu.

Glenn Close: Zac Posen elbisesinin rengi çok yakışmış ama pek onun yaşına göre mi, değil mi orası kesin değil. Elbisesini uyumlu ceket ve Bulgari mücevherlerle tamamlamış.


Tom Cruise, Giorgio Armani içinde mükemmel görünüyordu. Sunum yapmak için çıktığında gözlerimi takım elbisesinden alamadım. Sanırım bu, onu ve ne giydiğini ilk beğenişim.

Jean Dujardin'in Lanvin takımı o Fransız aksanıyla birleşince nükleer bombadan daha da etki yapıyor bence. Eşi, en güzel aksesuarı olmuştu bu gece.

Gerard Butler'ın ne giydiğini bilmesem de üstüne tam oturan bu mükemmel takımı görüp de paylaşmadan yapamadım.

Tom Hanks de Tom Ford takım elbisesi içinde gecenin şık bulduğum erkeklerindendi. Yaşı yavaş yavaş kendini belli etmeye başladıysa da çekiciliğinden bir şey eksiltmediği kesin.

You Might Also Like

0 comments