Şık Şıkıdım: Kristen Stewart (x2)

12:21 AM

Uzun süredir hayatımda olup bitenlerden dolayı fazlası ile yoğundum ve bu sebeple blogum ile yeteri kadar ilgilenemedim ve açığımı kapatmak için fazlaca efor sarf ettim.

Yalnız fazla efor sarf eden sırf ben değilim. Kristen Stewart da bana bu konuda keyifle eşlik ediyor.
Stili hiçbir zaman tahmin edilemeyen güzel oyuncu geçtiğimiz günlerde karşımıza birbirinden güzel iki görünüm ile çıktı.


İlk olarak Toronto Uluslararası Film Festivali'nde Kirsten Dunst ile rolleri paylaştığı On the Road filminin galasında göründü.

Galaya çiçek işlemeli Zuhair Murad Couture imzası taşıyan mükemmel bir elbise ile katıldı. İnanıyorum ki bu elbise onun kadar kimseye yakışmazdı.

Baştan aşağı pekiyilik bir görünüm. Değişik modeliyle ilgi çeken saçı, elbisesinin yanına çok yakıştırdığım pembe rujlu hafif makyajı ve bana göre ara ara gece mavisine çalıyor gibi görünse de tamamen siyah olan Jimmy Choo ayakkabıları ile en iyi ilk onuna girecek bir görüntü sunuyor bizlere.

Normalde nefret edeceğim etek boyunu bile o kadar güzel taşımış ki söyleyecek hiçbir şey bırakmadı bana.


Kristen ikinci en iyi Şık Şıkıdım halini ise On the Road filminin New York gösteriminde karşımıza çıkarttı.

Yukarıdaki görünümü için en iyi ilk onuna giriyor demiştim ya. İşte bu hali bence onun en ama en iyi hali. Tamamen Kristen diyor bu görünümü. Kesinlikle onun eşsiz stilinin tüm izlerini taşıdığına inanıyorum.

Gri bluzu ile beyaz gömleği Balenciaga, şalvar modelli pantolonu A.L.C. ve taptığım şeffaf bantlı ayakkabıları ise Jimmy Choo.

Ayakkabılarını çalmak istememin yanı sıra bu görünümde hoşuma giden birçok şey var. Öncelikle Kristen'ın seçiminden memnun oluşu ve kıyafetinin içindeki rahatlığı onu daha da şık yapmış. Ayrıca onun hakkında sevdiğim diğer bir şey ise değişik saç modelleri ile ağır göz makyajlarını kaldırabilen güzel bir yüzü oluşu.
Bu sebeple bu görünümü sportif olmaktan çıkmış ve hem çabasız bir şıklık hem de tarz içine girmiş resmen.

Onun bu görünümüne altınlı bir şık şıkıdım.


You Might Also Like

2 comments

  1. çiçekli elbisesine bayıldım ve merhaba dıyorum. :)

    ReplyDelete