New York Moda Haftası - 2. Gün

9:08 PM

Hem benim hem de sizlerin açısından yorumlaması daha kolay olsun diye New York Moda Haftası'nı gün gün incelemeye karar verdim.

Dün mükemmel koleksiyonların gösterimi ile biten hafta birbirinden güzel tasarımlara ev sahipliği yaptı.
Fakat ilk gün bir favorim çıkmadı, o yüzden onu atlayıp favorilerime fazla fazla yer vermek istiyorum.

Belki ben baharı çok sevdiğimdendir bilmiyorum ama bu sene genel olarak ayrı bir güzellik var sanki.


New York Moda Haftası'nda eskiler kadar yeni isimler de ön plana çıktı. Bunlardan biri de Jenni Kayne.
Jenni Kayne'in bahar koleksiyonu o kadar güzel, o kadar benim stilime uygun ki. İçinde giymeyeceğim bir parça bile yok. 

Resort ile sezonun karışımını çok güzel bir şekilde yansıtmış bence. Kendisi bu koleksiyonla favori tasarımcılarım arasında sağlam bir yer buldu. 

Özellikle yüksek belli şortlara bayıldım ki ben yüksek belli her şeyi sevebilme kapasitesi olan biriyim.


Jenni Kayne nasıl beni geniş renk paleti ile etkilediyse Honor da tam tersi şekilde pudra tonları ile çekti ilgimi.
Beyazın ne kadar güzel olduğu bir kez daha kanıtlanmış sanki bu koleksiyon ile.

Oldukça yaratıcı, farklı ve cici bici. Bu yaz Honor, ünlülerin üstünde görmek istediğim bir diğer marka oldu.


Max Azria'nın Herve Leger tasarımlarını daha çok beğeniyor olsam da BCBG'yi de bir kenara atmamak lazım.
Özellikle tasarımcı bu koleksiyonu ile deri ustası olduğunu kanıtlamışken. 

Çoğunlukla siyah ve beyazın öne çıktığı koleksiyonda dantel ile derinin birlikteliği şaşırtıcı derecede uyumlu olmuş.


Gönlümün baş tacından biri de Tadashi Shoji'ye ait. 
Bir top kumaş ve dantel ile bu sanat harikalarını nasıl yaratıyor anlamış değilim, belki hiçbir zaman anlayamayacağım.

Söylenecek tek şey kesinlikle mükemmel olduğu. Bu koleksiyondan herhangi bir tasarımı özellikle Octavia Spencer, Jennifer Chastain ve Fan Bingbing üzerinde görmek isterim.

You Might Also Like

0 comments