2012 MTV Film Ödülleri (En İyiler)

4:54 PM


Gecenin hiç şüphesiz en şık ismi Elie Saab tulumu içinde muhteşem görünen Elizabeth Banks idi.

Açlık Oyunları filmindeki Effie rolü ile yılın En İyi Ekran Döünüşümü ödülünü evine götüren Elizabeth Banks gecenin en şık kadını olarak da adını duyurdu.

Risk almış ve bu çok büyük bir başarıya dönüşmüş. Herkesten her şeyi beklerdim de Elizabeth Banks'in böyle mükemmel bir Elie Saab tulumu giyip de geleceğini tahmin bile edemezdim doğrusu.

Lulu Guinness 'Dudak' el çantası, Ruthie Davis ayakkabıları ve sade makyajı ile kıyafetini tamamlamış.

Tek kelimeyle muhteşem. Başka söze hiç gerek yok.


Emma Stone da gecenin sevdiğim isimlerinden. Aslında kendisine sarışın olmayı pek yakıştıramıyorum. Gözüm alışmış bir kere kızıla. Sarı görünce bir tuhaf oluyorum.

Elbisesi Martin Grant, iki farklı renk kombinini çok iyi taşımış. Saçının dağınık topuzu ile sade makyajı çok çok hoş olmuş kıyafetiyle.

Ben özellikle Brian Atwood 'Grace' topuklu ayakkabılarını beğendim. Takıları ve çantası ile görünümünü güzel bir şekilde tamamlamış.


MTV Film Ödülleri Kırmızı Halısı'ndaki en iyi ilk üçümü Kristen Stewart ile tamamlamak istedim.

Guishem mini elbisesi yine her zamanki gibi muhteşem duruyor üstünde. Artık onun bu mini elbiselerine alışmış durumdayım. Aslında ondan gerçekten de farklı bir şeyler bekliyordum ama bununla da idare edebilirim.

Ayakkabısını elbisesine yakıştırdığım söylenemez. Bununla ilgini 'Ne Farklı Olabilirdi?' bölümüme de yazı yazmıştım hatta.

Dağınık saçları, koyu göz makyajı ve çok hoşuma giden takılarıyla görünümünü muhteşem bir şekilde tamamlamış.

You Might Also Like

0 comments