2012 MTV Film Ödülleri (Part 2)

6:06 PM



Janelle Monae her zamanki stilini MTV kırmızı halısına da taşımış. Pembe ruju dikkat çekici küçük bir detay olmuş. Genel görünüşünde benim zevkime uymayan hiçbir şey yok. 
Shailene Woodley ise Stella McCartney kolsuz takımının içinde göz yoruyor. Bu takım hem benim gözlerim hem de onun vücudu için bir işkence olmalı. Kızın olmayan basenlerini ortaya çıkardığına göre aynı zamanda bir sihirbaz da. 
Öbür yandan gerçek işkenceyi Juilanne Hough, Sally LaPointe elbisesinin içinde bana gerçek işkence neymiş gösteriyor. Haziran ayında uzun kollu mini elbise mi? Sorum bile buradaki mantık hatasını kendi kendine cevaplıyor.
Hilton kardeşler de gecede boy gösterme kararı alanlardan. Üzerine tartışılacak bir şey yok gibi görünüyor. Ne iyi ne de kötü orta halli bir görünümleri var ikisinin de. 
Ellie Kemper, Dolce&Gabbana elbisesinin içinde etkinliğe uygun bir tercih yaparak aynı anda hem şık hem de şeker duruyor. Ayakkabıları da ayrı bir yakışmış görünümüne. El çantası ise bu kombini bozan tek şey. 

 

Ve sıra kötünün de kötülerine geldi. Bu bir işkence olabilir mi? Sanıyorum olabilir ama yine de katlanmak zorundayım.
Aslında Jessica Biel'i Chanel elbisesi içinde çok sevdim ama o ayakkabılar ne öyle Jess? Eğer güzel bir ayakkabı tercihi yapsaydın belki Part 1'de olacaktın şimdi. Cık cık cık. 
Hani uyumsuzluğun da bir uyumu var derler ya. İşte o söz bu sefer burada işe yaramamış. Kat Graham, kocaman çingene küpeleri, geriye atılmış saçları, kıyafetine hiç gitmeyen ayakkabıları ve aşırı uç Maria Lucia Hohan elbisesiyle bir tahtanın tırnakla çizilmesi kadar çekici geliyor bana.
Ah en kötüsü de gerçekten güzel giyinen bir insanı böyle görmek. Tanıyamayanlar için o kişi Mila Kunis. Ben onu gerçekten severim ama bu görüntüsü tüm sevgimi aldı götürdü resmen. Mega mini elbisesi onu hem kilolu hem de rahatsız gösteriyor. O elbiseyle nasıl oturur ki insan?
Christian Ricci adaşı Christian Siriano'dan giyinmiş. Çılgın tasarımcı elbisenin üst bölgesine küçük saatler ekleyecek işi olabildiğince ilginçleştirmiş. Saatler hoş bir detay ama elbiseyi beğenmeme yardımcı olacak kadar hoş değil.
Mila Kunis'in elbisesini kısa bulduğumu duymuş olacak ki Ciara'da Balmain elbisesiyle onu geçmeye çalışmış. Hayır, herkes senin selülitlerini görmek zorunda mı Ciara?
Gerçek işkence ise Lucy Hale'in kıyafetinden sorulur. Benim bu zavallı gözlerim daha neler neler görecek bakalım. Yazık bana Lucy Hale'i Catherine Malandrino elbisesi içinde görmek zorunda kalıyorum. 

You Might Also Like

0 comments