Kırmızı Halı İdolü: Fan Bingbing

6:26 PM


Çok uzun zamandır bu yazıyı yazmak istiyordum ama bu düşündüğümden ve göründüğünden daha da zormuş.
'Kırmızı Halı idolü' bölümümün ilk yazısını Fan Bingbing'e ayırdım çünkü onun kırmızı halıdaki her görünümüne ayrı bir aşık oluyorum. Peki kimdir bu Fan Bingbing?
30 yaşında olup yaşını hiç ama hiç göstermeyen Çinli oyuncu ve şarkıcı. Ya da benim tanımımla Cannes'ın Kraliçesi.

Ben hayatımda onun kadar güzel giyinen bir kadın daha tanımadım, tanımam da. Kırmızı halı için yaratılmış mükemmel birisi o. Hem bir zevki hem de her şeyi başarıyla taşıyan bir vücudu var doğrusu. Ayrıca onun başka kimsede olmayan ve her şekle girebilen dramatik bir suratı var ve bu surat, birçok kişinin 'kostüme kaçmak' diye adlandırabileceği kıyafetlerle mükemmel gidiyor. Modayı hem eğlence hem de bir sanat olarak algılayan nadir insanlardan o. Ee buna para da eklenince gelsin Elie Saablar, gitsin Valentinolar olmuş haliyle.

Cannes'da başkalarının filmlerinin galasına katıldığında bile başrol oyuncusunu arkada bıraktıracak bir havaya sahip Fan.
Ve kırmızı halıda önceliği Elie Saab'a vermesi benden bir sürü altın yıldız kazandırdı ona. İşte bu, ne istediğini bilen ve modadan anlayan biri.

Kendisi Elie Saab'ın en mükemmel yakıştığı insan. Elie Saab ve Fan Bingbing birlikteliği kadar muhteşem bir şey daha olamaz şu dünyada. Nice nice kıyafetini paylaşmak isterdim ama fazla göz kalabalığı olsun istemedim, yine de minimum sayıda azaltmamı yaptım ve Fan Bingbing'in çok sevdiğim Elie Saab görünümlerinden birkaçını ekledim..



Fan Bingbing'in ışık saçtığı an hiç şüphesiz ki Cannes Kırmızı Halısı'dır. Onun Cannes Film Festivali'nin hem açılışında hem de kapanışında yer alması beni nasıl mutlu ediyor anlatamam. Onun katılımıyla hem açılış, hem de kapanış seremonileri tam bir göz şenliğine dönüşüyor. Kimin ne diyeceğini umursamadan herkesi gölgede bırakıyor ve cesur seçimleri hep tam on ikiden vurmayı başarıyor.


Cannes kırmızı halısı kadar film tanıtımları ve galalarda da şıklığından ödün vermiyor. Yahu bir insanın bu kadar mükemmel olması mümkün müdür? Hiç hata yapmaz mı bir kişi? Küçücük bir hata bile mi? Ama yok.. Söz konusu Fan Bingbing ise bu geçerli değil.


Hayır yani bir insan bir elbiseyi mükemmel şekilde taşır ama ya saçı ya makyajı ya da takılarını uyduramaz. Ama Fan'da hepsi mükemmel. İster saç/makyaj, isterse de aksesuar olsun, her zaman kıyafetini mükemmel bir şekilde tamamlayacak detayları tutturuyor.



Dramatik saç ve makyajı muhteşem şekilde taşıyacak bir yüze sahip olan Fan Bingbing kırmızı halıda sürekli değişimin peşinde. İster püsküllü, ister dev topuzlu, isterse de Prenses Leia modeli olsun her türlü saç modelini yakıştırıyor kendine. 

Aksesuarları da en az kendi kadar güzel, el çantaları ve mega platform topukları hep muhteşem hep muhteşem. Takılarını çoğunlukla Cartier'den seçen Fan görünümünü kusursuz mücevherlerle tamamlamayı da seviyor. 





Moda etkinlikleri ve mağaza açılışlarında da mankenleri kıskandıracak şekilde. Zaten Paris ya da Tokyo fark etmiyor Fan bütün moda haftalarının büyük takipçisi.

Özellikle de Louis Vuitton, Valentino, Dior, Versace gibi markaların şovlarında mutlaka karşımıza çıkıyor. Sadece ön sırada değil, özel yemekler de bile şıklığını korumayı nasıl başarıyor anlamış değilim.

İşte eski/yeni birkaç moda etkinliğinden derlediğim görüntüler.. 




Bir de bu muhteşem kadının bal mumundan  heykelini yapmışlar. Hangisi canlı hangisi heykel ayırt etmesi bile zor, o kadar iyi yapmış adamlar yani. 
Bal mumu heykeli bu kadar şık ve bu kadar güzel bir insan daha görmedim ben.

Bu yazıyı hazırlarken çok zorlandım (aslında bu kadar zor olmasını tahmin bile etmiyordum) ama değdiğini düşünüyorum. 
Bir sonraki 'Kırmızı Halı İdolü' bölümünde göz şenliği yaşamak için görüşmek üzere..

*Fazla detaya girmemek için kıyafetlerinin markalarını vermedim ama isteyen olursa söyleyebilirim :)
  

You Might Also Like

2 comments

  1. çok farklı tarz ve seçimleri olmuş..

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle ama hepsini de başarıyla taşımış bence :)

      Delete