Kapak Kızı: Jessica Biel - Elle US Ocak 2013

8:40 PM

Kolye, taşlı elbise ve kemer - Dior

Tasarımcıların göz bebeği 

Jessica Biel bu yılın en çok konuşulan kadınlarından biri oldu. Birçok projede yer alması ve Justin Timberlake ile olan evliliği onu dillerden düşürmedi. 

Normalde çılgın bir Jessica Biel hayranı olduğum söylenemez. Ama bu çekim fazlasıyla hoşuma gitti. İçinde Jean Paul Gaultier, Azzedine Alia, Christian Louboutin ve Giambattista Valli'nin bulunduğu bir çekim nasıl olur da beğenilmez ki?

Paris'te gerçekleştirilen çekimde güzel oyuncu her türlü giysiyi kendine yakıştırabileceğini bir kez daha kanıtlıyor. Röportajında ise evliliğine dair her şeyi dergiye anlatıyor.

İçinde tasarımcılardan da bir parça alıntıların bulunduğu dergi 18 Aralık'ta standlarda yerini alacak.


Gelinliği hakkında: Elbisenin fazlasıyla kadınsı, romantik ve nadiren giydiğim bir şekilde olmasını istedim. Hiçbir zaman tamamen beyaz gelinlikler için çıldırmadım. Giambattista Valli bir önceki koleksiyonunda aynı elbisenin fuşya renginden tasarlamıştı ve bende ona aynı elbisenin beyaz kombinasyonundan yapıp yapamayacağını sordum. Ortada hiçbir şey yokken güzel olacağına inanıyordum ama elbise benim hayal edebileceğimin bile ötesindeydi. Doğru seçimi yaptığımı hissettim. Çok zarif hissettim. Bir rüya gibiydi.


Yeni evli olmanın en iyi yanı hakkında: Balayı, yeni evli olmanın en güzel tarafı. Keşke sonsuza kadar balayı yapabilsem.

Evlilik hakkındaki düşünceleri: Benim için her zaman orada olup, turşu kavanozunu açacak biri demek.. İyi ve kötüyü paylaşacak birinin olması, birlikte maceralar yaşayacağın biri. 

Justin Timberlake'in evcil olduğu alan hakkında: Turta pişiriyor. O güneyli ve babaannesinden bu yanını almış. Üç katlı turta ve inanılmayacak lezzette yaban mersinli çıtır kek yapıyor. 

Gelecek ile ilgili planları: Şu anda amacım mükemmel yönetmenlerle çalışmak. Küçük ya da büyük herhangi bir rol olsun fark etmez. Sadece beni daha önce hiç bulunmadığım şekilde korkulu ve heyecanlı bir yere itecek birileri ile çalışmak istiyorum.


Takım elbise, gömlek, kravat ve ayakkabı Jean Paul Gaultier

Kırmızı bantlı ayakkabılar - Christian Louboutin |  Örgü elbise ve kemer Azzadine Alia

Ceket ve şort - Giambattista Valli

Sutyen üst ve örgü etek - Azzadine Alia 

Şifon elbise, siyah külotlu çorap ve altın kolye - Maison Martin Margiela





* Röportajın çevirisi bana aittir.

You Might Also Like

1 comments