Tanıtım Turu Yüzü - Jennifer Lawrence

5:00 PM

Milyonları etkisi altına alan seri 'Açlık Oyunları' ilk filmi ile 24 Mart'ta vizyonlardaydı.
Seriyi büyük bir beğeni ile takip ediyorum ve ilk filmi de çok sevdim ama bu ikisinden daha fazla sevdiğim bir şey varsa o da başrol Jennifer Lawrence'ın (filmde Katniss'i canlandırıyor) tanıtım turlarında giydiği kıyafetlerdir.



Galalar için ana tema olarak 'Alevler İçindeki Kız' seçilmiş sanırım. Kırmızı halının da film ile uyum içerisi olmasını çok sevdim ben.

Çoğunlukla sıcak renkleri seçen Jennifer tanıtım turu boyunca yüzünden tatlı gülümsemesini eksik etmeyerek kendini hayranlarına bir kez daha başlamış oldu.
Beni ise ona bağlayan kıyafet seçimindeki ustalık ve onları başarı ile taşıması oldu.

1.  Los Angeles Galası - Prabal Gurung
2.  New York Galası - Calvin Klein
3. Almanya Galası - Marchesa
4. Meksika Tanıtımı - (tasarımcısı belli değil)
5. Madrid Galası - Victoria Beckham
6. Londra Galası - Ralph Lauren
7. Paris Galası - Tom Ford

Söylemeliyim ki benim en sevdiğim 1,3 ve 6 oldu. Jennifer Lawrence'ı Los Angeles Galasında, Prabal Gurung elbisesi içinde görür görmez nefesimin yetersiz kaldığını hissettim. Tam bir 'Alevler içindeki kız' olmuştu o gün. Elbisenin kuyruğu ateş alsa bile olağan gelecek durumdaydı.
Almanya Galasındaki Marchesa elbisesini de ayrı bir sevdim ama keşke elbisesiyle aynı renk ayakkabı giyme hatasına düşmeseymiş. Büyük bir hata yapmış. Londra Galasında da Los Angeles Galasından bir farkı yoktu, yine altın sarısı içinde parlıyordu genç oyuncu.

En sevmediğim hali ise Paris Galası. Tom Ford elbisesi vücudunu hiç layıkıyla övmüyor, saçı ve makyajı kötü, ayakkabılara girmeyeceğim bile.


Katıldığı imza günleri ve şovlarda da hem şıklığı hem de rahatlığı elden bırakmıyor. Normalde nefret edeceğim diz altı etek boyunu o kadar başarıyla halletmiş ki aklıma söyleyecek negatif tek bir kelime bile gelmiyor.

Yine de birçok oyuncudan daha başarılı bir tanıtım turu geçirdiğini düşünüyorum Jennifer'ın. Bir kere, yüzündeki o gülümseme yeter herkesin gönlünü kazanmasına.

You Might Also Like

0 comments