Tanıtım Turu Yüzü - Elizabeth Banks

5:24 PM


Jennifer Lawrence tanıtım için 'Alevler içindeki kız' olmuş ise Elizabeth Banks de tam bir Effie (filmde canlandırdığı karakter)

Galalarda giydiği birbirinden renkli ve çılgın elbiseleriyle bence Jennifer Lawrence'dan daha başarılıydı.
Elizabeth Banks'in Açlık Oyunları halısında giydiği elbiselere şöyle bir göz atalım.

1. Los Angeles Galası - Atelier Versace
2. Londra Galası - Bill Blass
3. New York Galası - Marc Jacobs
4. Almanya Galası - Elie Saab

Benim için en mükemmeli hiç şüphesiz Elie Saab oldu. Diğer kıyafetlerinin de en az onun kadar güzel olduğunu da ekleyeyim.
Tüm ilgiyi giysisine çekmek istercesine sade makyajı ve saç stilleri ile yaptığı kombine ise ayrı bir bayıldım.

Elizabeth Banks nasıl giyinilmesi gerektiğinin, nasıl kombin yapılacağının ve en önemlisi nasıl başarılı bir tanıtım turu yüzü olunacağının en iyi örneği.

You Might Also Like

0 comments