Met Gala 2014 İstek Listesi

8:33 PM


Bu seneki Met Gala 2014'ün kıyafet kodundan daha önceden bahsetmiştim. Charles James: Beyond Fashion sergi temasında düzenlenen etkinlikten bu sene beklentilerim oldukça yüksek. 

Kırmızı halı her zaman sürprizlerle dolu ve bu yıl birbirini gölgede bırakan muhteşem kıyafetler görmeyi umuyorum. Kimin ne giyeceği her zaman bir gizem olduğundan bu sefer bir değişiklik yapıp kırmızı halı öncesinde kendi istek listemi oluşturmaya karar verdim.


Gecenin kadını Anna Wintour için seçimlerim iki favori markasından oluşuyor. Kendisine özel bir kıyafetle de katılabilir tabii ama benim kalbim onun Chanel giyeceğini söylüyor.


Kırmızı halıda beni sürekli sürprizla karşılayan nadir isimlerden biri de Kristen Stewart. Onun geceye takım elbiseyle katılmasını çok isterim ama eğer seçeneği o olmazsa yüzü olduğu iki markadan birini seçmekte özgür. Benim oyum ona özel dikilmiş bir Chanel elbiseden yana.

*Not: Kristen Stewart'ın Met Gala'ya Chanel giyeceği onaylandı.*


Ne giyse muhteşem görünen Emmy Rossum içinse seçimlerim Zac Posen, Carolina Herrera ve Oscar de la Renta'dan oluşuyor. Bu kıyafetlerin hem gecenin kıyafet koduna hemde kendisine çok yakışacağını düşünüyorum.

*Not: Emmy Rossum'un Carolina Herrera giyeceği onaylandı.*


Emma Watson için seçimim Chanel, Saint Laurent ve Calvin Klein'den yana. Kendisine erkek giyimi çok yakıştırmakla birlikte minimal bir kıyafet seçmesini umuyorum.


Gecenin en ama en merakla beklenen ismi olduğunu düşündüğüm Lupita Nyong'o için prenses kesimli Elie Saab'ın mükemmel olacağı görüşündeyim. Bu elbise onun için yaratıldı ve umarım bunu o da biliyordur. 


Hiçbir zaman bekleneni yapmayan Rihanna için seçtiklerimin çok uyduğunu düşünüyorum. Umuyorum ki Givenchy seçeneği daha ağır basar. 


Zac Posen tasarımlarına çok yakışan Amanda Seyfried'dan ise beklentilerim bunlar.


Eşsiz zevkiyle ne giyeceğini merak ettiğim isimler arasında Emma Stone. Önceki senelerde olduğu gibi yine Lanvin giyer mi acaba?


Dior giyeceği şüphe götürmeyen Jennifer Lawrence içinse gecenin temasına uyan seçenekler hazırladım. Şahsi görüşüm ortadaki muhteşem parçayı seçmesi yönünde. 


Bir Dior yüzünden bir diğerine. Marion Cotillard bu parçalardan hangisini kendi zevkine yakıştırır acaba? 

You Might Also Like

0 comments