Ne Farklı Olabilirdi? - Carey Mulligan

2:19 PM

Merhaba, öncelikle bir ayı aşkın bir süredir paylaşım yapmadığım için bütün takipçilerimden özür diliyorum. Yeni okul ve yeni bir şehir derken kendi zevklerime ayıracak zamanım kalmadı. Özellikle de moda tasarım okumanın beni modadan bu kadar uzaklaştıracağını tahmin bile edemezdim. Kısacası her şeyi düzene koyduktan sonra blog ile daha sık ilgileneceğimi umuyorum.

Neyse, konumuza dönelim... Carey Mulligan'ın bize ihtiyacı var.


Son filmi "Inside Llewyn Davis"in Londra Film Festivali'ndeki gösterimine sade ama rengiyle göz alıcı olan çok güzel bir Christian Dior elbiseyle katılan Carey Mulligan'ın yine aynı markadan olan ayakkabı seçimini hiç beğenmedim. 

Bana göre elbisenin vermeye çalıştığı tüm havayı söndürmüş. O yüzden bende kendisine daha güzel olduğunu düşündüğüm ve elbiseyle daha iyi gidecek birbirinden güzel 3 seçenek sundum.

1. Kurt Geiger - £250
2. Christian Louboutin - $1,045 
3. Barbara Bui - $560

Benim seçimim 1. ayakkabıdan yana, hem daha renkli hem de makyajı ile bir bütünlük sağlıyor bence. Sizin tercihiniz hangisi?


You Might Also Like

3 comments

  1. Elbisede gercekten cok koötuu ten rengıne gıtmemıs ve modelı olmamıss yahuuu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben nedense elbiseyi beğendim. Renk olarak daha önce Carey Mulligan'ın kullanmadığı bir ton ve bu değişiklik çok hoşuma gitti. Benim tek sorunum ayakkabılar oldu :)

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete