Comic-Con Kombini

12:00 PM

Yaklaşık bir haftadır Comic-Con ile kalkıp, Comic-Con ile yatınca insanın ister istemez içi gidiyor.

O kadar ki kendim için iki farklı kombin hazırlamadan yapamadım.
Bu iki kombini de kendi moda zevkime göre hazırladım. Umarım beğenirsiniz :)


İlk kombinim tam Temmuz ayına göre. (deri şortu temmuzda giymek cesaret istese de öyle)

1- Jardin de Chouette üst
2- French Connection siyah deri şort
3- Xara Desing inek gözlüğü
4- Alexander Wang oxford ayakkbılar
5- 3.1 Phillip Lim Pop Art el çantası

Bu kombinim ise biraz daha soğuk aylar için. Comic-con havasını kendime göre şık bir biçimde uyguladım.

1- Marc Jacobs kaşmir kazak
2- Citizens of Humanity kot pantolon
3- Christian Louboutin şeffaf kenarlı babet
4- Xara Desing inek gözlüğü
5- Lulu Guinness siyah el çantası

You Might Also Like

7 comments

  1. İkinci kombini daha çok beğendim ama ayakkabıdan emin misin? Tam uymuyor sanki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu kombinleri genel bir bakış açısıyla değil de kendi zevkime göre düzenledim, o babetlere çıktığından beri aşığım, kullanmak istedim :D

      Delete
  2. Aaa sen de mi San Diego'daydın yoksa? Gerçekte çok eğlenceli bir etkinlikti. Kombinler de muhteşem olmuş :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gitmedim, sadece gitseydim be giyerdim diye düşündüm :D

      Delete
    2. Bir haftadir comiccon la yatiyoruz kalkiyoruz diyince yanlis anlamisim :-)

      Delete
    3. Dışarıdan takip etmek benimkisi :)

      Delete
    4. Anonymous8/07/2013

      Ay insanlar "aa sen de mi san diego'daydın jnms" modunda. Biz de burda parkta çekirdek çitliyoz :O Şanslı keratalar sizi.

      Delete