Kim Nerede Ne Giydi? 16/06/2013

7:56 PM


Kim: Scarlett Johansson
Nerede: Tony Ödülleri
Ne giymiş: Saint Laurent elbise-ceket takım

Böyle muhteşem bir fiziği böyle sıradan bir kıyafetle harcadığın için kınıyorum seni Scarlett Johansson.
Resmen kolaya kaçmışsın. Oysa her şey ne kadar mükemmel olabilirdi.


Kim: Lea Michele
Nerede: 12. Geleneksel Chrysalis Butterfly Balosu
Ne giymiş: Valentino elbise

Her zamanki Lea Michele bana göre. Fazla aksesuar kullanmadan, ten rengini ortaya çıkaran, doğal saç ve makyajıyla genel görünümü oldukça şık.
Tam bir yaz partisi havası içinde.


Kim: Amy Adams
Nerede: 'Man of Steel' Dünya Galası
Ne giymiş: Nina Ricci üstü çiçek detaylı siyah elbise

Diane Kruger'dan sonra onunla aynı koleksiyondan başka bir parça seçen Amy Adams oldukça güzel görünüyor.
Su dalgası saçları ve elbisenin ten rengi ile uyumuna bayıldım. Tüm görünümde bana tek itici gelen şey ise el çantası ile bileziği oldu.


Kim: Amy Adams
Nerede: 'Man of Steel' Londra Galası
Ne giymiş: Valentino elbise

Aynı filmin Londra galasında ise daha bir şık. Elbiseyi ona çok yakıştırdım ve aksesuarlarını bu kadar az tutuşu çok hoşuma gitti.
Kesinlikle bir önceki halinden daha şık bir görünüm içinde.


Kim: Taylor Swift
Nerede: Parfüm Kuruluşu Ödülleri
Ne giymiş: Emilio Pucci elbise

Başka bir minik diva Taylor görünümü. Bu kıyafetler ona gerçekten yakışıyor. Ama artık sıkılmaya başladım.
Genç yaşına uygun farklı farklı şeyler giymesini istiyor insan. Kötü mü? Hayır değil ama esnemeden duramıyorum.


Kim: Dita Von Teese
Nerede: Parfüm Kuruluşu Ödülleri
Ne giymiş: Maria Lucia Hohan

Taylor Swift ile aynı etkinliğe katılan güzel insan Dita Von Teese Taylor da kimmiş dedirtti.
Nefes kesen güzelliği, tanrıça fiziği ve yıllardan beri değişmeyen makyajıyla işte şıklık budur dedim kendi kendime.
Elbise muhteşem şekilde duruyor üstünde. Bence başka söze gerek yok.


Kim: Sandra Bullock
Nerede: 'The Heat' Londra Galası
Ne giymiş: Victoria Beckham elbise

Merakla beklediğim komedi filminin galası Londra'da yapıldı. Ama eğer film de Sandra'nın elbisesi kadar kötüyse büyük hayal kırıklığına uğrayacağım demektir.
O etek boyu nedir bir kere? Kim, neden öyle bir etek boyu yapmak ister?
Baştan aşağı güzel bir görünüm demek isterdim ama bu koşullarda anca baştan bileğe kadar güzel bir görünüm olduğunu söyleyebilirim.

You Might Also Like

0 comments